Oldalak

2015. június 22., hétfő

Hajam júniusban

Sziasztok!

Hát, a blogolást meglepő módon hajas bejegyzéssel kezdeném. Mivel éppen ma került sor újbb hennázásra, így érdemesnek tartottam megörökíteni az eredményt. Sajnos, éppen elbújt a nap, mikor a kinti kép készült, pedig ugye köztudottan a henna napfényben mutatja meg az igazi arcát, legalábbis én imádom azt a típusú vöröset, ahogyan a napon vibrál. Mivel sötét hajam van, így nálam egy gesztenyebarna színt ad ez a növény. Igazság szerint jó másfél évvel ezelőtt azért fogtam bele, mert nagyon tönkrement a hajam a kémiai hajfestékektől, és fenékig érő loboncomat levágtuk vállig érőre, mert szinte már csak pár szál volt hosszú. Akkor azt mondtam, soha többé hajfestés! Sajnos igen nehezen kezdett rendbejönni a hajam, pedig mindent bevetettem: olívaolaj, ricinsolaj, kókuszzsír..... De nem akart nőni semmitől, mígnem véletlenül akadtam rá a hennára, ami nemcsak színez, de ápol is, valóban gyorsabban nő a hajam tőle, ezt a lenövések is tanúsítják.

Egy kis összehasonlítási alap:
2012-es kép ez, itt a vegyi festék látható, emiatt kellett ekkorára levágni. Itt kezdtem el "pihentetni" a hajat.


2014. januárjában fogtam bele a hennázása, sajnos arról nem készült kép, csak márciusban:


És akkor lássuk a ma készült képeket. (-:

Kinti, esti fényben:


És odabent, vakuval (nézzétek el a fürdőszobai látképet, de ott a legjobb a fény :D):


Nos, jelenleg itt tartok, de addig szándékozom növezteni, ameddig csak lehet! :D

Szép estét!
Ági

6 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Köszönöm!! Eléggé sokat bajlódom, mert anno nagyon töknre lett téve.. A hidrogént nem bírta.

      Törlés
  2. Jöttem is gyorsan megnézni a hennás fotóidat! :)
    Nagyon szép, össze sem lehet hasonlítani a telt fényét a vegyi hajfestéseket követő egy-kéthetes fotókkal, ordít róla az egészség! :)
    Jelenleg hol tart a hossza?

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen! (-: Egész más szerintem is, ma már nem kennék vegyit a hajamra ha nem volnék allergiás sem.. Mint az első képen látható, ott már félig le volt nőve a vegyi, a felső barna az eredeti hajszínem.
    Hát, csak vagy 10 centivel lett több a kb egy év alatt, pont nemrég vágrunk vagy öt cm-t, no meg 1-2 havonta a végéből 1-2 cm-t. Sajnos azt nem tudtam kifejleszteni, hogy ne törjön az alja, pedig sok mindent kipróbáltam már..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezzel kapcsolatban hallottam a fodrásznőmtől egy érdekes tapasztalatot!
      Ő azt mondja, hogy nem érdemes havonta, kéthavonta 1-2 cm-t vágatni, mert a hosszú hajszálak vége nagyon érzékeny, és többnyire itt már vékony a pikkelyes fedőréteg, és kopott. Ha csak 1-2 cm vágunk belőle, akkor akkor még nem érük el az elvékonyodott rész határát, alatta vágjuk el, és ettől a hajszál tovább hasad fölfelé, hosszában, rostszerűen.

      Ő azt mondja, inkább vágassunk négy-öthavonta, és kb 3 cm-t, összességében hosszabb lehet a hajunk, mintha mindig vágatunk egy-két cm-t, viszont töredezik a vég.

      Törlés
    2. Köszönöm, hogy megosztottad! Ez biztos, hogy így is van, hiszen ő a szakember. No meg most meg is tapasztaltam, mikor többet vágtunk, mert látványosan is szebb, egészségesebb lett. Úgy volna az igazi, ha 10-15 cm-t is vágtunk volna, hogy igazán egészséges legyen. Csak az a baj,hogy mire visszanő már megint megkopik a vége.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...