Oldalak

2015. november 11., szerda

Tojáslikőrt?

 Sziasztok!

Ma főként az ILNP Spiced Eggnog lakkjáról lesz szó. (-: Kicsit régebben rendeltem, de még csak most jutottam el odáig, hogy fel is kenjem a körmeimre. Nem csalódtam a márkában ezúttal sem! Nagyon különleges és egyedi ez a szín. Sok helyen lehetett már látni, ill. olvasni róla, de azért leírom, nekem milyen: valóban olyasmi színű az alap, mint a tojáslikőr. Ebben úszkálnak a mikro holo glitterek és a kisebb-nagyobb narancs pelyhek. Nekem nagyon bejön! (-: A lakk két rétegben is fed, de én egy harmadikat is kentem, valahogy számomra így az igazi, a legszebb. Nagyon könnyű vele dolgozni, én kicsit féltem, hogy mivel világos szín, csíkozódni fog, de nem tette. Előbb el is gondolkodtam díszítsem-e valamivel, de igen, nyomdáztam rá barnával. A középső ujjamra kicsit lightosnak éreztem ezt a mintát de már lemosni sem akartam, így ment még rá egy arany minta, így jobban tetszett. Lehet, miden körmömre kellett volna minta, még a Párom is ezt mondta. :D De mivel nagyon megetszett ez a lakk, így nem akartam mindet elfedni, így majd láthatjátok a végredményt. (-:

Felhasznált anyagok:
  • Rimmel Nail Nurse
  • ILNP Spiced Eggnog
  • MdU 23 Chocolate nyomdalakk
  • Essence Metal Glam 04 Gold Digger (arany nyomda
  • Seche Vite fedőlakk
  • Pet'la Plate Laces paletta
  • Pueen SE04A paletta
  • Pueen 77 paletta

És akkor először is lássuk minta nélkül a lakkot:





És díszítve:






















És a jobb kezemről készült egy kép a duplázás előtt:



Remélem nem untátok a sok képet..

Minden jót!

2 megjegyzés:

  1. Annyira furi színe van. :D de jó értelemben furi...rajtad nagyon jól áll, de szerintem az én (sárgás szürke) bőrszínemhez nem mutatna így. A manikűr is nagyon tetszik,nekem egyszerű barnával egy kicsit jobban bejön. :) jó képek lettek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!! (-: Kicsit én is tartottam tőle, hogy a bőröm tónusához nem fog illeni ez a szín. De nagyon tetszik, és pont azért, mert "furi". :D Lehet, hogyha csak barnával nyomdázok minden ujjamra akkor jobb, de végül így maradt. (-:

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...