Oldalak

2015. december 9., szerda

Karácsonyi kihívás: 3. Karácsonyi édességek

Sziasztok!

Harmadik fordulójához érkezett Timi kihívása. Sajnos, elég pörgős volt most ez az időszakom, és egyszerűen nem jutott rá úgy időm, ahogyan szerettem volna. Az is megfordult a fejemben, hogy ki is hagyom a fordulót, de aztán mégsem.......
Fejben persze jó volt, gyakorlatban nem annyira, amit kitaláltam. Matt homoklakkra a piros csíkok, melyek a cukorkát szimbolizálnák, és persze a nyomdamintákhoz sem kell hozzáfűzni sokat. Sajnos, fényképezni is csak lámpa alatt tdtam a "fantasztikus" téli borongós időjárás miatt.....
No de, lássuk a képeket:















Felhasznált anyagok:
  • Astor 5 in 1 base coat
  • Lora Piros (mutató-, és kisujj, piros nyomda)
  • Golden Rose Holiday 83 fehér
  • OPI Alpine Snow
  • Essence Stampy Polish 001 stamp me! white
  • Seche Vite top coat
  • BPL-023 paletta

Nézzetek be a többiekhez is!


Minden jót!

22 megjegyzés:

  1. De jól néz ki! A szaloncukrok a kedvenceim :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Azért is jó a szaloncukor, mert az is magyar édesség. (-:

      Törlés
  2. Nekem tetszik :) Nagyon egyfélében gondolkodtunk, színvilágban is és mintában is (én is ezt a lemezt használtam).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! (-: Hát igen, eléggé adott ez a lemez erre a témára. (-:

      Törlés
  3. Szuper jól néz ki. Nekem nagyon tetszik!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! (-: Örülök, hogy tetszik!!

      Törlés
    2. Nagyon jól néz ki! :) Igazi ünnepi cukorkás körmök :)

      Törlés
  4. Válaszok
    1. Köszönöm szépen! (-: Nagyon örülök, hogy tetszik!!

      Törlés
  5. Csini lett. Ugyanezt a lemezt használtam. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Hát igen, elég adott a lemez, de nekem nagyon tetszik az összes minta róla. :D

      Törlés
  6. Csini lett!
    Úgy látom nagyon népszerű volt ebben a fordulóban ez a lemez :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! (-: Biztosan fogom még idén használni, jó kis lemez. (-:

      Törlés
  7. Nagyon tetszik! Ötletes a fehér homoklakk és a piros csíkok rajta, feldobja az egész hangulatát! Örülök, hogy nem hagytad ki ezt a kört és ilyen szépet láthatunk tőled. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm!! Nagyon örülök, hogy tetszik! Sajnos a kivitelezéssel nem vagyok elégedett..

      Törlés
  8. Nagyon cuki lett! Szerintem szuper! Nagyon tetszenek a cukorkák! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!! (-: Így utólag persze úgy gondolom ki is lehetett volna őket tölteni, de áh.. időhiány volt. :D

      Törlés
  9. Nagyon tetszik,tiszta cukorka áradat! :D :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...