Oldalak

2016. május 11., szerda

Lila manikűr


Sziasztok!

 

Olyan régen használtam már a Big Banget, hogy eszembe jutott. :-D No jó, ez azért nem teljesen igaz, de a lakkos szekrényem előtt elgondolkodtam, mihez is volna kedvem, és rá esett a választásom. (-:

Egy egyszerű manikűrt alkottam vele, mely különböző árnyalatú lilákból áll. Nekem végülis tetszett a végeredmény, és szerettem viselni ezt a manikűrt.

A képeket nézve aki rendszeresen látogatja a blogot biztosan feltűnt a körömformám változása. A P.Shine hatására a körmeim továbbra is nagyon erősek, nem tört le egyik sem, szerencsére nem is emlékszem, mikor volt ilyen utoljára. Egyszerűen meguntam. Néha járok így dolgokkal, valamiért rajongok, aztán hirtelen mégis megunom. (-: Úgyhogy most azt hiszem egy ideig rövid körmeim lesznek, mert most ehhez van kedvem a párom nem kis örömére. :-D


















Felhasznált termékek:
  • OPI Nail Envy
  • Picture Polish Big Bang
  • Bourjois 1 Seconde 13
  • MdU 14 Violet
  • MdU 16 Lilac
  • Cien top coat
  • Sally Hansen Big Shiny top coat
  • Bundle Monster BM-S116 paletta 

Hogy tetszett?

Minden jót!

6 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik az új körömformád, ugyanakkor a "régit" a szokatlansága, démoni alakja miatt szerettem nagyon. Viszont egyetértek, néha kell egy kis változatosság, ráadásul ezen a fazonon tágabb határok között lehet díszíteni.

    Csodás mani, a Big Bang tökéletes alap volt a mintához.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!! Néha kicsit nem árt újulni. Úgy vagyok vele, hogy vissza lehet növeszteni ha úgy lesz kedvem. (-:

      Törlés
  2. Nagyon szép mani lett.:)
    Egyetértek banditával, nekem is nagyon tetszik az új körömformád, és nekem a régi eléggé formabontó volt épp ez adta a különlegességét. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! (-: Hát igen, mikor levágtam a körmöm gondoltam arra, hogy így nem lesz olyan egydei. Szerintem biztosan vissza fogom még növeszteni, de egyelőre maradok ennél. (-:

      Törlés
  3. Mint említettem már,nagyon jól áll ez a forma,a manid pedig szuper lett. *-* Még mindig imádni való egy lakk ez a Big bang,annyira holo és annyira kékeslila,hogy ahw. Szerelmes lettem,megint... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!! (-: Hát, néha nem árt kicsit váltani, meguntam a hegyes formát. Aztán lehet, hogy majd valamikor visszatérek hozzá. :D Tényleg szép ez a lakk, én is szeretem. (-:

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...