Oldalak

2016. július 7., csütörtök

Pink manikűr


 

Sziasztok!



A minap eszembe jutott, hogy olyan régen használtam már a Kitet. És az is eszembe jutott, hogy még nem is próbáltam eddig azt sem ki, hogy hogyan viselkedik nyomdalakként a CBL Ben Affleck is Sheila's Homeboy. Ági tanácsára rendeltem meg ezt a lakkot még régebben, és azt is tőle tudom, hogy kitűnően lehet vele nyomdázni. És valóban ezt is tapasztaltam! Rendkívül jól pigmentált lakk ez, ha lakkozunk vele már egy rétegben is jól fed, gyönyörű a színe is, én is csak ajánlani tudom! (-:

És természetesen én a Kitet is nagyon szeretem, pedig ez egy afféle megosztó lakk azt hiszem.....



















Felhasznált termékek:
  • OPI Nail Envy
  • CBL Kit
  • OPI Suzi Shops & Island Hops
  • CBL Ben Affleck is Sheila's Homeboy
  • Seche Vite top coat
  • Bundle Monster BM-S111 paletta

Tetszik a Kit? Vagy inkább a mégsem kategória?

Minden jót!

10 megjegyzés:

  1. Először is, gyönyörűek a körmeid! Én már nagyon rég nem tudtam ilyen hosszúra megnöveszteni az enyémeket, de lakásfelújítás mellett ez annyira nem csoda.
    Ez a CbL lakk nekem túl rózsás és a glitterek sem szimpik benne, de ha az egészet nézem iszonyat mutatós :) A nyomdázott körmeiddel együtt tökéletes az összkép.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! (-: A hegyes formához képest pedig rövidítettem rajtuk.. A japán manikűr nagyon sokat segít! Bár a jobb kezemen éppen ma tört le egy sarok.
      Hát, ez a Kit nevű lakk nem sok mindenkinek tetszik. :D Nekem pont a glitterek miatt tetszett meg, olyan különlegesnek láttam, nem lett kedvenc nálam sem, de azért nem válnék meg tőle. (-:

      Törlés
  2. Olyan jó,hogy megvetted a Ben-t :D és kipróbáltad nyomdázni!!Az elkészült manikűr nagyon tetszik,olyan jól áll a mostani körmömformádon a Kit,meglepő módon nagyon tetszik.Valahogy a piros nyomdaminta mellett csodásan fest...Ki érti ezt?!Lehet a körmömormád miatt nem jött be előzőleg?!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!! (-: És a tippet is a Benhez! Tényleg nagyon szép ez a lakk, nyomdázni is, de egyébként is az egyik legszebb piros. Furcsa, de vannak lakkok amelyeknek nem mindegy a körömforma, talán ez is ilyen. Vagy a Ben dobja fel! :D

      Törlés
  3. Ezeken a fotókon tetszik a legjobban az új kockaformád, nyálcsorgatóan festenek rajta ezek a színek, a finis, a minta, imádom! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!! Ez a forma áll hozzám a legközelebb. Csak mivel hosszabbra a hegyest vagy koporsót tudom megnöveszteni...... De most elégnek érzem ezt a hosszt.
      Szerettem viselni ezt a manit (-:

      Törlés
  4. Nagyon gyönyörű lett,annyira egyben van az egész manikűr... *-* A nyomdázás pedig tökéletes lett. Tényleg,annyira hibátlan,én először azt hittem speciális nyomdalakkal készült.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm!! Tényleg nagyon jó ez a lakk, rendkívül pigmentált. (-:

      Törlés
  5. Csodaszép! Kellemes színeket választottál, én imádom ezeket az árnyalatokat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm! (-: Én is szerettem viselni. (-:

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...