Oldalak

2016. november 7., hétfő

Manikűrvadász 28. forduló



Sziasztok!



Immáron a 28. fordulójánál tart a Bella által kitalált, és útjára indított játék, a Manikűrvadász! Mióta blogot írok, egyszer sem hagytam ki a fordulókat, és még mindig nagy izgalommal várom a sorsolásokat és posztolásokat is, hogy vajon kitől alkothatok, és aki engem kapott párul, vajon mit választott tőlem? Most a sors Zsebboszit adta, így Tőle válogattam a manikűrök közül. Régóta követem a blogját, nagyon szép manikűröket alkot, ha nem ismeritek, nézzetek be hozzá!

Én most ezt a manikűrt választottam:

az eredeti manikűr LINKJE

Talán, mert nemrég volt Halloween, talán, mert kedvelem az ilyen mintákat, és kicsit most több kedvet éreztem ahhoz, hogy kézzel próbálkozzak meg alkotni. Hát, nem sikerült a pókom olyan szépre, mint az Andié, de azért igyekeztem! A koncepción nem változtattam, a gyűrűsujjra készítettem kézzel a pókot, decals technikával. A középső ujjra a pókhálót én is sugar spun technikával késztettem el. A mutató-, és kisujjra viszont nem, számomra így jobban tetszett, alapnak én is a PP Cabaretet kentem fel, még mindig nagyon tetszik ez a lakk, így szabadon hagytam a többi ujjat!

És akkor, amit nekem sikerült összehozni:













Felhasznált termékek:
  • OPI Nail Envy
  • Picture Polish Cabaret
  • Lovely Classic Nr. 25 fehér
  • Lora piros
  • Moyra Shiny UV coat
  • EverGlaze top coat
  • Essence BTGN top coat
  • Akrilfestékek

Hogy tetszik?

Nézzétek meg, mit alkottak a többiek!


Minden jót!

17 megjegyzés:

  1. Nagyon jól néz ki, jól tetted, hogy csak ennyi pókhálóval dolgoztál, jobban érvényesül a Cabaret! ^.^ Egyik első manikűröm volt ez, amit szabad kézzel festettem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm!! Imádom a Cabaretet még mindig, nagyon jól el lett találva! Hát, én sem sűrűn alkotok szabad kézzel, ez meg is látszik. De valahogy mégis ez a munkád fogott meg, végülis valahol így kihívás a kihívás. ((-:

      Törlés
  2. Nagyon szép lett! Ez a lakk pedig iszonyatosan tetszik! *-*

    VálaszTörlés
  3. A pókháló igen élethű lett, nekem eléggé hideglelős, de tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :D Hát, hozzám közel áll az ilyesmi. :D

      Törlés
  4. Hú, ez nagyon szuper lett! Bevallom, az eredetit Andinál még nem is láttam, de a pókháló motívumtól teljesen le vagyok nyűgözve, ezt nekem is ki kell próbálnom! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Lehet, mert még a tavalyi Halloweenre készítette. (-: A pókhálóval csak az a gond, mit Andi is írt, hogy sajnos abszolút nem tartós. \-: Én is rögtön fényképeztem, mert a szálacskák szépen leperegnek, ha "használjuk" a kezünket. Aztán bevontam fedőlakkal, de abszolút oda lett a hatás, utána mattot is kentem rá, de nem sokat javított. :D

      Törlés
  5. A középső ujjad a kedvencem, annyira jól néz ki a pókháló :D Mondjuk egy ilyenbe nem szívesen sétálnék bele :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! (-: Hú, az igazi pókhálótól irtózom, ha hozzáérek. :D Furcsa, mert amúgy szeretem nézni, fényképezni a pókokat, de kell a tisztes távolság. :D

      Törlés
  6. Wow, hát ez brutál lett nagyon! A pókhálóval nem tudok betelni! Mondjuk belesétálni én sem szeretnék egy ilyenbe, de manikűrben szuper! Nagyon ügyesen vadásztál most is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! (-: Tényleg nagy kár, hogy nem tartós ez a technika!

      Törlés
  7. A te verziód is nagyon tetszik, imádtam a pókhálós hatást :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szuper lett, mind a két verzió nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! (-: Csak sajnos nem volt tartós..

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...