Oldalak

2017. május 30., kedd

Steampunk manikűr


Sziasztok!



Az utolsó terméket mutatom be, ami a Born Prettys tesztcsomagomban lapult. Mikor kértem ezt a terméket nagyon nagy kedvem volt hozzá, aztán mikor megkaptam már nem annyira, ezért is lett az utolsó.. Valamikor láttam egy nagyon szuper steampunk manikűrt az Instagramon, természetesen az sokkal jobb volt és egészen más.. De akkor úgy kedvem lett rá, no meg a párom imádja ezeket.

Ezek a kis fogaskerekek, óramutató stb igazi óraalkatrészek, érdekes. Volt egy másik fajta, az nem igazi alkatrész, de ez számomra érdekesebbnek tűnt. 

 A kis fém "mütyürök" kis műanyag tartóban érkeztek:





 
sokat agyaltam, hogyan is valósítsam meg.. A végeredmény ez lett. Az alkatrészek alatt nyomdáztam is fogaskereket. Sajnos, ez egy eléggé hordhatatlan manikűr lett. Én azért kitartottam, mert egy éjjelt kibírtam "benne", pedig eléggé akadós volt, másnap még hajat is mostam, és kibírta!! Sajnos, a nagy munkába készülésben a mutató beleakadt a ruhámba, és felvált, így lemostam.....














Felhasznált termékek:
  • OPI Start-to-Finish
  • Cupcake Polish Blood Hound
  • L'Oreal 664 Greige Amoureux
  • MdU 77 Holly
  • Essence BTGN top coat
  • Cici & Sisi 23 paletta
  • 3D steampunk dekoráció



Innen tudjátok megrendelni, ha megtetszett:
www.bornprettystore.com/ultra-thin-nail-decoration-time-wheel-steam-punk-style-metal-manicure-nail-decoration-p-35079.html

Használjátok a MYB10 kódot a 10%-os kedvezményhez!






Ti kedvelitek az ilyen 3D dolgokat a körmötökön?

Minden jót!


6 megjegyzés:

  1. igen, nekem nagyon bejön minden ilyesmi "3D" nail art, de hát a körmeim irtó picik, ívesek, ezek a dolgok meg általában hatalmasak :D úgyhogy talán beépíteni be lehetne műkörömbe, de így simán körömre rakni esélytelen

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!! (-: Én még úgy próbáltam megoldani Bandita egyik posztja alapján ilyesmit, hogy homoklakkba ágyaztam bele, az is jó ötlet, most is gondoltam arra, csak lusta voltam. :D

      Törlés
  2. Ezek a nagyon kiállós dolgok engem is rettentően zavarnak, viszont iszonyat jól néz ki :D Nekem is bejönnek a steampunk cuccok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!! (-: Így utószóként: sajnos az a hátránya, hogy "igazi" alkatrész, hogy rozsdás lett a körmöm és le sem jön. \-: Én szeretem egyébként a kicsit extrémebb díszítéseket is, de tényleg csak alkalomra jó, mert eléggé zavaró. (-:

      Törlés
  3. Az ilyen kiállós dolgokat én se szeretem, azért sikerült jól összehoznod a manikűrt, csodás ez a cupcake lakk :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! (-: Hát igen, a mindennapi életben akadályozzák az embert.. És sajnos a rozsda addig megvolt, míg le nem nőtt..

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...