Oldalak

2018. május 4., péntek

Teszt: Ya Qin An Purple


Szisztok!


Legutóbbi tesztcsomagom utolsó alanyához érkeztem, mely nem más, mint egy nyomdalakk. Kedvenc szín, és a márkát is kedvelem, a Ya Qin An-t. Nagyon sajnálom, hogy megszűnni látszik ez a márka....... Ez sem mai darab lehet, de azért jól működik. Tettem bele golyót is. Sajnos nem tudtam rendesen összerázni, kívülről kicsit csúnyácskán néz ki, de szépen működik, így elnézem neki, engem ez nem zavar!

Sajnos, kicsit "szellemképes" lett, ami a fedőlakk bűne, és nem volt energiám újból megalkotni ezeket az "ujjakat", és egyébként inkább a fényképeken köszönt vissza ilyen furán, élőben nem tűnt fel ennyire.


Egy egyszerűbb manikűrt alkottam, és nagyon szerettem viselni! A Jollyt igen régen vettem már elő, pedig nagyon szép lakk, és igazi nyári szín, így jól esett a szemeimnek.














Felhasznált termékek:
  • L'Oreal Fortifying base coat
  • Cupcake Polish Jolly
  • RdeL Young Holo Nail #03 Cute Candy
  • Ya Qin An #7 Purple nyomdalakk
  • Bourjois Le Top Coat Gel
  • Bundle Monster BM-S118 paletta




Ha megtetszett a lakk, az alábbi linken rendelheted meg:
http://www.bornprettystore.com/bottle-18ml-purple-stamping-polish-nail-varnish-nail-plate-printing-special-polish-p-27002.html

Ne felejtsd el használni a MYB10 kódot a 10%-os kupon aktiválásához!






Hogy tetszik?

Minden jót!


2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lila ez a Jolly, és a manikűr is jó lett, jó ez a lila nyomdalakk :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Sajnos elkente a fedőlakk, de nem volt energiám újra....... Általában tudok bánni az Essence BTGN-el, lehet ezt a nyomdalakkot nem "szereti". \-:

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...