Oldalak

2018. szeptember 11., kedd

Kedvenc minta kihívás - Toll/Álomfogó




Sziasztok!


Egy kicsit késve, de jelentkezem Akane kihívásának következő témájával, mely nem más, mint a Toll/Álomfogó. Én előbbit választottam, hirtelen ehhez jobban volt hangulatom. A manikűröm sajnos kicsit megúszósra sikeredett, mert így nyáron sikerült megfáznom, és annyira nem volt energiám hozzá, no meg én ilyenkor naphosszat csak hapcizom.....

Alapnak egy CbL lakkot választotam, a Who Needs Love? nevűt. A színével egyszerűen nem tudok betelni, nagyon szeretem ezt az árnyalatot. Erre nyomdáztam a MdU 16 Lilac világoslilával. A Bundle Monster + gotnail BM-XL212 palettát használtam; úgy tűnik mostanában kedvelem ezt a lemezt. Ugyanazt a mintát nyomdáztam a közéspő-, és gyűrűsujjakra is, csak a középsőn a sarkát próbáltam csak.














Hogy tetszik?

Nézzetek be a többiekhez is!



Minden jót!

2 megjegyzés:

  1. Jobbulást, és szerintem nagyon jó lett a manikűröd, nekem nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...