Oldalak

2018. október 31., szerda

Őszre hangolódva kihívás - Halloween

Sziasztok!


Akane őszi kihívásának a második fordulója egy aktuális témát adott, ami nem más, mint a  Halloween. Én egyébként semmilyen módon nem ünneplem ezt a napot, mindig csak manikűrrel készülök. Idén sajnos úgy hozta a sors, hogy csak egyet készítettem, pedig nagyon szeretem ezeket a mintákat! A héten sajnos legyőzött valami betegség is, így nem igazán volt erőm, kedvem lakkozni, ezért kések ezzel a témával, de azt sem akartam, hogy kifussak az időből, így ma kicsit megembereltem magam. Ezért lett kicsit megúszós ez a manikűr, bár mostanában nagyon sokszor készítek egyszerűeket.

A sötétbarna lakk a Cupcake Polish Coffin Break színe, ez nem volt tervben, de mégis erre szavaztam, hogy kicsit sötétebb is legyen benne. A két középső ujjra a Born Pretty 05 árnyalata ment a minta alá, valamiért most nagyon a sütőtökkel azonosítottam az ünnep színét, innen jött a narancsos árnyalat. Előbb a jobb kezemre készült el, fejben sokkal jobbnak tűnt az ötlet, melyet a Bundle Monster BM-S202 lemezéről valósítottam meg, de nem igazán tetszett a végeredmény, így a balra szintén Bundle Monster lemezről - a BM-S203-ról -, egy macska és egy boszorkány került kiválasztásra, ez azért már jobban tetszett, csak sajnos mivel a nyomdalakkot (MdU 23 Chocolate), már egyszer hígítottam nem eléggé pigmentált..











Azért egy kép a jobb kézről is:


Nagyon rossz?

Nézzetek be a többiekhez is!



Minden jót!

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett :) Tetszenek a színek amiket választottál, bár én feketének hittem azt a sötét barnát :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! (-: Hát, tényleg nagyon sötét barna. :D

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...