Oldalak

2019. január 20., vasárnap

Temptation Amethyst nyomdalakk


Sziasztok!


Ma egy thermal azaz thermo nyomdalakk tesztjét mutatom meg Nektek. A legutóbbi Born Pretty Store-os tesztcsomagomba három darab nyomdalakkot kértem. Ez a második, melyet bemutatok. Mint a neve is mutatja, ez a lakk hő hatására változtatja a színét. Hidegben lilás, melegben pinkes árnyalat felé hajlik. Sajnos, nem volt látványos a körömvégnél, a szabadszél hiába nem olyan meleg, de nem látszott színátmenet, valószínűleg ez a része hosszabb körmökön érvényesül.

A szokásos dobozban érkezett:

 

Alapnak egy szintén Born Pretty lakkot használtam, egy csodás lila holografikus színt, a Dream Fairyt. A gyűrűsujjamra kentem mást, egy rózsaszínes RdeL Young lakkot, a #01 Dreamland nevű színt. Erre nyomdáztam, és a középső ujj lilájára. A mintákat, egy most először használt lemezről vettem, és még a márkát is most próbáltam először, de azt hiszem fogok még vásárolni: Crystal Nails Mandala nevű palettája. Igaz, sajnos kicsit éles, mert nincs műanyagra ragasztva, de egyébként megfelelő a mélysége, jól használható. De kanyarodjunk vissza a nyomdalakkunkhoz!

Ez inkább a melegebbik oldala:


Szerencsére a szobában jó idő volt ahol fényképeztem. Sajnos, hogy lila legyen teljesen át kell, hogy fagyjon a kezem!






Az alábbi két képen vízzel próbálkoztam, ezek a fürdőszobában készültek. A körömágynál víz is látható, mert nem akartam a törléssel sok időt tölteni, hogy ne színeződjön vissza addig is, no meg nem akartam megsérteni a friss lakkozást sem dörgöléssel. Itt a hideg víz után látható:


Ez pedig a meleg víz után:


Azért remélem kicsit legalább látszik a különbség! Egyébként jól kihasználható lakk, szerintem jól pigmentált, de ha nagy thermo hatást vártok inkább nem ezt ajánlom.



Ha megtetszett a lakk az alábbi linken rendelheted meg:


Használd a MYB10 kódot, hogy a nem akciós termékekből igénybe tudd venni a 10%-os kedvezményt!






Hogy tetszik, szeretitek az ilyen típusú lakkokat?

Minden jót!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...