Oldalak

2019. április 29., hétfő

Teszt - Born Pretty Flower Yarn - S001 nyomdalemez


Sziasztok!


Ma is egy tesztbejegyzéssel készültem. Ismét egy nyomdalemez van terítéken, és ez a Born Pretty Flower Yarn - S001 paletta.

Alapul két holografikus lakkot használtam: ILNP Treehouse és Moyra Holographic No.252 lakkokat. A Moyra lakkra nyomdáztam egy fekete Ya Qin An nyomdalakkal.

A nyomdalemez a megszokott jó minőség, könnyen, jól használható, bátran ajánlom, akinek tetszenek ezek a minták!

A már megszokott fehér-arany tokban érkezett:




És a manikűr:











Ha megtetszett a nyomdalemez, az alábbi linken rendelheted meg:

Használd a MYB10 kódot a 10%-os kedvezmény igénybevételéhez, melyet a nem akciós termékekre ad a webshop!




Hogy tetszik?

Minden jót!
 
 

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szuper letty én is szeretem ezt a lemezt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! 🙂 Szerintem is nagyon jó! 🙂

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...