Oldalak

2019. július 29., hétfő

Nyárra hangolódva kihívás - Csipke


Sziasztok!

 

Utolsó előtti fordulójához érkeztünk Akane nyári kihívássorozatának. Ez a téma a csipke, ami számomra elég hálás téma, mert szeretem ezeket a mintákat és van is néhány ilyen a birtokomban.
Végül a választásom a BeautyBigBang XL-005 palettára esett. Lelki szemeim előtt rögtön egy fekete-fehér koncepció jelent meg, és majdnem ezt is valósítottam meg, bár a fehér az inkább szürkés, de nekem nagyon tetszett a végeredmény!

Alapnak egy CbL lakkot kentem, méghozzá a Can We Have Trudeau? színt, kivéve a gyűrűsujjamat, arra is egy CbL lakk került, az I Am Free lakk. Fekete és fehér nyomdalakkokat használtam, a fehér Born Pretty, a fekete pedig Ya Qin An nyomdalakk.









Hogy tetszik?

Nézzétek meg a többiek munkáit is!



Minden jót!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...