Oldalak

2019. december 14., szombat

Teszt - Nicole Diary-028 nyomdalemez



Sziasztok!


Ma ismét egy tesztet mutatok meg, mely a Born Pretty Storeos tesztcsomagomban érkezett.

Szerintem nagyon cuki ez a lemez, én nagyon odavagyok a macskákért, így nem is volt kérdés számomra, hogy kell-e nekem ez a lemez.

Minőségre tökéletes, így ha tetszenek az ilyen minták, mindenképpen ajánlom a beszerzését!

Nem is bonyolítottam túl a manikűrt, a Picture Polish Eerie lakkja lett az alap, és erre nyomdáztam a tesztelendő Nicole Diary-028 nyomdalemezről választott mintákkal. Ehhez egy fanken nyomdalakkomat használtam.

A nyomdalemez:


És a manikűr:








Ha megtetetszett a nyomdalemez, az alábbi linken rendelheted meg:


Ne felejtsd el használni a MYB10 kódot a 10%-os kedvezmény érvényesítéséhez, melyet a nem akciós termékekre biztosít a webáruház!





Hogy tetszik?

Minden jót!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...