Oldalak

2020. április 2., csütörtök

Teszt - Harunouta nyomdalakk


Sziasztok!


Ma egy nyomdalakkot szeretnék bemutatni. Ez nem más, mint a Harunouta 10-es árnyalatú lakkja, melyet a Born Pretty Store webáruháztól kaptam tesztelésre.

A lakk pasztellszínekben játszó dobozban érkezett:





Jól működik, semmi különöset nem vettem észre: nem túl büdös, könnyen használható, és viszonylag sok, 12 ml van az üvegben. Ami hártánya, hogy sajnos sötét alapon nem érvényesül.

A manikűrnél, amit alkottam, alapul a Picture Polish Fall  színét használtam, a két középső ujjamra pedig az ILNP Spiced Eggnog színét, és a nyomdalakkal ezekre a körmökre nyomdáztam. A mintákat a Nicole Diary-L15 palettán találtam.











Ha megtetszett a nyomdalakk, az alábbi linken rendelheted meg:

Ne felejtsd el használni a MYB10 kódot, mellyel a nem akciós termékekre 10%-os kedvezményt biztosít a webáruház!






Hogy tetszik? Kedveled az ilyen színeket?

Minden jót!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...