Oldalak

2021. február 11., csütörtök

Teszt - Nicole Diary-L32 nyomdalemez

 


Sziasztok!

 

Egy szép, télies nyomdalemez tesztjét szeretném megmutatni, ez pedig nem más, mint a címben is szereplő Nicole Diary-L32 nyomdalemez

Nagyon szép minták vannak rajta, de én mégis egyszerűeket választottam, mert ilyen több árnyalatú hópelyheket láttam a lelki szemeim előtt.

A lemez a már szokásos jó minőségű, így csak ajánlani tudom, ha szeretnétek ilyen mintákat.


A manikűr alapjául stílszerűen a Picture Polish Winter lakkot választottam. A két középső ujjamra nyomdáztam különböző hópelyheket a lemezről három színben, a sötétebb szürke Moyra SP. 23 szürke nyomdalakkal, a világosabb szürke saját kreálmányú Szürke franken nyomdalakkal, és a Born Pretty fehér nyomdalakkal.



A jobb kezemen ezúttal is egy kicsit másabb lett:


 

Ha megtetszett a nyomdalemez, az alábbi linken rendelheted meg:

https://www.bornpretty.com/nicole-diary-rectangle-nail-stamping-plates-stainless-steel-snowflake-nail-stamp-stencil-p-50884.html

Ne felejtsd el használni a MYB10 kódot, hogy igénybevehesd a 10%-os kedvezményt!




Minden jót!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...