Oldalak

2015. július 9., csütörtök

PIXIBAG Fesztivál különkiadás


Sziasztok!

Pár hónapja engem is rabul ejtett a PIXI-érzés, mikor kipróbáltam az első meglepetéscsomagot tőlük. Alapjában véve pedig nem kedvelem a meglepetéseket, de ezeket a dobozokat általában azért egészen jól eltalálják. (-:
Egyébként én a munkahelyről ismerem ezt a dobozt. :D A mi cégünktől szokták megrendelni magát a dobozt, tehát azt a fehér PIXIBOX dobozt, melyben a normál meglepetéscsomag van. Évekig nem igazán foglalkoztam a kérdéssel, bár mindig megnéztem azokat a kis grafikákat rajta. Aztán a neten találkoztam vele, s néztem bővebben utána a kérdésnek. (-:
No de, ennyi bevezető után lássuk, mit is rejtett ez a különkiadás!
Mint a fenti képen látható, ezúttal nem neszesszert kaptunk, hanem egy csinos kis hátizsákban érkeztek a termékek. Ez engem leginkább tornazsákra emlékeztet, de pozitívan csalódtam benne, mert arra számítottam, gyengébb minőségű lesz, de tényleg nagyon jó! Én személy szerint imádom a fekete színt, még egy jó kis black metal fesztiválon is bevállalnám. :D

És akkor lássuk, mit rejtett a zsák!



Dr. Kelen Sun Save Napozás Utáni Balzsam



Megkönnyebbülve emeltem ki ezt a flakont, mert kicsit féltem, hogy napolaj lesz benne ettől a márkától, amivel alaposan el vagyok már látva főleg, ha azt nézzük, hogy én az a fajta ember vagyok, aki csak annyit tartózkodik a napon, amennyit muszáj. :D A Balatonnál ha jó idő lesz a strandolás miatt a vállam le fog égni, és akkor nagyon jó lesz ez a balzsam, no meg a maradék testápolónak is tökéletes, pl. mikor a borotva miatt egyébként is irritált a bőr.

Kneipp Derűs Nap Aroma Tusfürdő



Ennek a tusfürdőnek is nagyon örültem. Jó lesz a nyaralásra, mivel ilyen kisebb, talán utazó a kiszerelése, és az illata éppen olyan, mint a kedvenc teámé. :D Még rá is írta a gyártó hogy "nem ehető". :D Aznap, amikor megérkezett a Bag, ki is próbáltam, nekem elnyerte a tetszésemet. (-:

Caosept Kéz- és bőrfertőtélenítő Gél



Ezt a terméket is kipróbáltam, nekem a zöld tea illatú jutott, és nagyon tetszik ez az illat! Összehasonlítási alapom az Oriflame, nekem ez jobban tetszik, mert nem érzem úgy, hogy ragad a kezem, illetve nem érzek vékony réteget a kezemen a használata után.

Borotalco Original Deo Spray



Nagyon kellemes az illata, nálunk szerdán még kánikula volt, így magammal vittem a munkahelyre (sajnáltaos módon 11-től dolgozom, így még munka előtt átvehettem a csomagot). Ott használtam, és jól vizsgázott. Egyébként sosem használok sprayket, inkább a golyós deokat vagy stifteket kedvelem, azt hiszem, a márkától rázoomolok ezekre a termékekre is a későbbiekben (jelenleg tele vagyok dezodorokkal, ez azért is praktikus, mert utazó méret, legalábbis véleményem szerint).

Vöslauer Balance Juicy Ízesített Ásványvíz



A márkától nem fogyasztottam még ízesített vizet, így kíváncsi leszek, mert van benne gyümölcstartalom is. Más gyártó ilyen vizét nem szerettem meg, talán a Vöslauer változást hoz. Még sajnáltam meginni. :D

Signal White Now Fogkrém



Régen nagy kedvencem volt a márka, mostanság inkább a természetesebb fogkrémeket kedvelem. Ennek ellenére erre kíváncsi voltam már egy ideje, csak kicsit drágállottam; hát most itt a lehetőség a kipróbálásra!

Aussie Miracle Beach Waves Hullámosító Hajspray



Hiába sok a vegyszer a termékeikben, mégis imádom a márkát! A Miracle Moist samponnak már az illatával megvettek kilóra, de a hatása is nagyon jó..... Ezt a terméket megpillantva mégis csalódtam, más hajápolót vártam úgymond, mivel derékig érő szögegyenes hajam van, így nem tudom mennyi hasznát fogom majd venni. Az illata egyébként mennyei!

Les Délices de Nina (Nina Ricci)



Erre a parfümre is kíváncsi voltam. Nem pont erre az illatra számítottam, mivel édesnek gondoltam, és igaz, hogy az is, de én leginkább a málnát érzem, tehát számomra ez gyümölcsös illat. Ettől függetlenül nagyon tetszik! (-:

Rosetti Bizsu Hajpánt + Hajgumik


Ritkán fogom össze a hajam, de azokra az alkalmakra jó lesz. Feketében van egy ilyen hajpántom, most lesz színes is. (-: Én fogom tudni használni ezeket a kiegészítőket. (-:

Nos, hát ezek voltak benne, én összességében elégedett vagyok, nagyon örültem a doboznak!

Minden jót Nektek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...