Oldalak

2016. május 23., hétfő

TESZT: BPS Clear Jelly Stamper


 

Sziasztok!

 

Elsősorban a Born Pretty Store Clear Jelly Stamperét szeretném Nektek bemutatni a fenti kép ellenére is. ((-: Viszont a Cupcake Polish Cocoon árnyalata is most debütál a blogon és a körmeimen is, mert egyszerűen nem bírtam megállni, hogy ne kenjem fel a teszthez! Ez a lakk annyira szép, hogy egyfolytában csak a körmeimet nézegettem, és még a párom is megjegyezte, hogy ez a lakk megérte az árát!

No de, vissza a címhez. Nagyon nagy meglepetésemre márciusban kaptam egy e-mailt a Born Pretty Store-tól, hogy volna-e kedvem tesztelni a terémeiket? Természetesen igent mondtam, és múlt hétem megérkezett a kis csomag a termékekkel. Leginkább az utóbbi időben felkapott átlátszó nyomdázó érdekelt, régóta szerettem volna kipróbálni, csak valahogy mindig elmaradt, hogy vásároljak egyet, így most itt volt a lehetőség. Túl sok újdonságot valószínűleg már nem is tudok elmondani róla, mert sok mindenki használja már, de azért leírom a saját tapasztalataimat; ez a manikűr ennek a segítségével készült.

Ezért is választottam ilyen mintát a középső ujjamra, mert ugye olyankor célszerű a használata, amikor fontos, hova kerül a minta. Nekem nagyon tetszik, és tényleg egyszerű a használata. Nálam egyből működött, nem mostam meg semmivel és nem törölgettem át, csakis szöszleszedő hengert használtam a tisztításához. Mivel annyira nem puha, mint az általam használt nyomdafej, egész körmös mintánál kicsit nehezebb használni, kicsit görgetni kellett, mert nagyon ívelt a körmöm. De szerintem ez megoldható, csak kis gyakorlást igényel (hű, de régen is használtam a kemény Essence fejet, nekem az volt az első :-D ).
Amit érdekességként megjegyzek, hogy használat után kissé látszik rajta a minta, meg is ijedtem, mert kidomborodik rajta. De igen rövid idő után eltűnik szerencsére, lehetséges, hogy még a lakk oldószerei sem a barátai!

Akkor lássunk képeket is!

Maga a nyomdázó:

Későn vettem észre, hogy nem volt kellően letisztítva, mielőtt modellt állt volna nekem, ezt nézzétek el. :-D


Fekete lakkal vettem fel mintát, hogy jobban látható legyen a képen. Essence nyomdalakk, sajnos nem igazán jól pigmentált.


A középső ujjamra így került a kis hippis virág:


És akkor most néhány szó és képek a Cocoonról.

Két rétegben szépen fed a lakk, és igen holós finishű. A vékonyka ecset ellenére is könnyen kezelhető szerintem, nagyon örülök, hogy megvettem, igazi szép nyári szín. (-:
A gyűrűsujjamra dupla nyomda került, ami sajnos nem látszik. :-D De az összhatás nekem tetszik. (-:
















Kicsit árnyékos a kép, de talán éppen azért olyan szép a színe a lakknak..


És akkor még egy közeli:


Felhasznált termékek:
  • OPI Start-to-Finish
  • Cupcake Polish Cocoon
  • Essence Fun Fair 02 Be My Marshfellow!
  • MdU 43 Papyrus
  • MdU 6 Pastel Blue
  • Cien top coat
  • Sally Hansen Big Shiny top coat
  • Born Pretty Clear Jelly Stamper
  • Born Pretty BP-73 paletta
  • Konad m100 paletta
  • Cici & Sisi 21 paletta 
A nyomdázót tesztre kaptam, de ez nem befolyásolta a véleményemet. A Clear Jelly Stampert az alábbi linken tudod megrendelni, ha megtetszett:
http://www.bornprettystore.com/2pcsset-clear-jelly-nail-stamper-crystal-clear-silicone-nail-stamper-scraper-p-24059.html
Most akciós, a MYB10 kóddal további 10% kedvezmény vehető igénybe.

Hogy tetszett a poszt? A nyomdázó? A lakk? :-D

Minden jót!


 

2 megjegyzés:

  1. Hú de szép ez a narancsos árnyalat! :)
    Nekem Moyra átlátszó párnám van, még nem vettem észre rajta, hogy "reakcióba" lépne a nyomdalakkal, de azt hiszem megállna bennem az ütő, ha ezt látnám, amit írtál.
    Egyszer egy kínai lakkot használtam nyomdázni, annál tapasztaltam, hogy a fehér puha kétvégű nagy párnát befogta, lebufiztam, és elő se vettem többet azt a lakkot.

    Szépséges manikűr! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! (-: Ezzel a színnel kivételesen úgy jártam, hogy élőben jobban tetszik, mint a képeken. Mindenképpen pozitív csalódás volt, és ez a ritka.
      Nagyon furcsa volt, kár, hogy nem fényképeztem le, bár nem biztos, hogy látszana. A MdU nyomdalakkal jártam így, és sajnos többnyire a márka lakkjaival nyomdázom, így elkerülni nem igazán tudom a jelenséget. Első próbálkozásra Lora lakkot használtam, ami ugye a legolcsóbb kínai lakk, azzal nem tapasztaltam ilyet. :-D

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...