Oldalak

2016. augusztus 1., hétfő

Nagy nyári kihívás: 6. Kedvenc nyári szín(ek)



Sziasztok!


Sokat nézegettem a lakkjaimat, hogy melyiket is használjam erre a fordulóra. Az igazsághoz hozzátartozik, hogy nem akartam lilát. :-D Mivel, aki olvassa rendszeresen a blogot tudja, hogy nekem a lila a kedvenc színem. Viszont éppen ezért talán kicsit sok lila manikűr szerepel, most inkább valami mást szerettem volna.
Valami nyáriasabb színre gondoltam, és így került a kezembe a Cocoon. Nekem nagyon tetszik a színe mai napig, így nem volt kérdés, hogy ezt kenjem.
Sajnos elfelejtettem, hogy a Cupcake Polish lakkok esetében a nyomda alá érdemes fedőlakkot is használni. A Papyrust kicsit elszínezte, miután a fedőlakkal beborítottam a körmöt. \-: Nem vészesen, de elszínezte, előtte élesebb volt a kontraszt. De mégis hagytam így..... Egyrészt azért annyira nem rossz, no meg a türelem......
























Felhasznált termékek:
  • OPI Nail Envy
  • Cupcake Polish Cocoon
  • ILNP Spiced Eggnog
  • MdU 43 Papyrus
  • Essence 04 Gold Digger
  • Cien top coat
  • Essence BTGN top coat
  • Bundle Monster BM-S208 paletta

Milyen lett?

Nézzetek be a többiekhez is!


Minden jót!

3 megjegyzés:

  1. Szép lett ez a manid, és közeljövőben csempéssz kérlek több meleg színt a körmeidre, mert hihetetlenül jól állnak a bőrszínedhez ezek a színek is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!! (-: Hát, kicsit bánom, hogy nem rendeltem meg a narancssárgát is......

      Törlés
  2. Macsek cuki, a manid meg nagyon jó! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...