Oldalak

2016. szeptember 12., hétfő

TESZT: Harunouta (春の歌) -10 paletta (Born Pretty)




Sziasztok!



Ma egy teszttel jelentkezem. Még mindig a Born Pretty Storetól kaott termékeket mutatom. :D

Ez a paletta nem saját márkás termékük, Harunouta lemez, de kapható náluk, így rá esett a választásom. Tipikusan őszies minták találhatóak rajta, melynek lassan már itt lesz az ideje. Lehet nálam nem stimmel valami, de végülis én bármikor tudom viselni ezeket a mintákat. :D

A lemez minőségével elégedett vagyok, egyből működött minden, nem kellett technikázni vele, kitapasztalni, melyik nyomdázóval vagy lakkal szuperál.

A szokásos kék fólia volt rajta, kicsit sérült is volt, és van a lemezen egy pici karcolás, de nem vészes.


Papírtkot is kapunk hozzá:




És akkor a manikűr. A Cupcake Polish Time To Fly lakkjára épült a manikűr. Nagyon tetszik ez a lakk, nagyon jól eltalálták a színét, szinte a sötétben is "világít". :-D Két mintát használtam fel hozzá a lemezről.










A jobb kezemre egy dupla nyomdával próbálkoztam. A páromnak jobban tetszett ez a változat, mint a bal, hát nem tudom, lehet, hogy igaza van. (-:











Felhasznált termékek:
  • OPI Nail Envy
  • Cupcake Polish Time To Fly
  • AstorLacque Deluxe 594 VIP Violet
  • Moyra Holographic No. 256
  • MdU 14 Violet
  • Ever Glaze top coat
  • Harunouta (春の歌) -10 paletta


Az alábbi linken tudjátok megrendelni, ha megtetszett, 0,99$-os akciós áron:
http://www.bornprettystore.com/55cm-round-nail-stamp-template-diamond-shape-design-image-plate-p-29550.html

Ha a MYB10 kódot használjátok a vásárlásnál, a nem akciós termékekre 10% kedvezményben részesültök!
 




Nektek hogy tetszik? Melyik kézen lett jobb?

Minden jót!

3 megjegyzés:

  1. Nagyon szép ez a lakk és persze a mani is :). Ügyes vagy! Nekem ez a dupla nyomdázás valahogy nem jön össze, szerintem nem jó színeket választok nyomdázáshoz aztán szépen lemosom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm! (-: Azért nekem sem mindig sikerül eltalálni, főleg akkor, mikor különböző mintákat szeretnék használni.

      Törlés
  2. Nagyon szép lett a manikűr :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...