Oldalak

2017. május 24., szerda

Cicás manikűr - teszt


Sziasztok!



Lassan-lassan haladok a Born Pretty tesztekkel is. A leginkább kedvemre való termékek a nyomdalemezek szoktak lenni, illetve a nyomdázással kapcsolatos termékek. Most egy nagyon cuki palettát szeretnék Nektek bemutatni! Az össszes minta imádnivaló róla, biztos, hogy mindet fogom használni!! A lemez minősége a megszokott BPS minőség, azaz semmi kifogásolnivaló nincs vele!

A lemez ilyen jó kis színes papírtokkal érkezett:



És maga a lemez:



A manikűrt nem gondoltam túl, talán kicsit csicsás lett, de az biztos, hogy feltűnést keltett a környezetemben. Nem lett egyforma a két kéz mintája teljesen, bár nekem a bal kezem jobban kedvenccé vált!

















A palettát az alábbi linken rendelheted meg, ha megtetszett, 1,59$-ért:

A 10%-os kedvezmény igénybevételéért használd a MYB10 kódot!





Felhasznált termékek:
  • OPI Nail Envy
  • Picture Polish Winter
  • CbL I Am Free
  • Essence Stampy Polish 001 Stamp Me! White
  • MdU 34 Drak Gray
  • Essence BTGN top coat
  • Born Pretty BP-102 paletta

Hogy tetszik?

Minden jót!


2 megjegyzés:

  1. Cukik a minták :) A Winter nekem is megvan és imádom nagyon :) Aranyos lett a manikűr is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! (-: Tényleg nagyon jó kis lakk, én még nyáron is szeretem. :D

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...