Oldalak

2017. szeptember 18., hétfő

ILNP Treehouse


Sziasztok!


Régen örültem már meg újonnan meglejenő kollekciónak, mint most az ILNP őszi lakkjainak. Egyébként is kedvelem ezt a márkát, csak az utóbbi időben valahogy nem csigázta fel az érdeklődésemet úgy általánosságban. Igaz, az is elmondható, hogy általában az őszi-téli lakkokat szoktam jobban kedvelni.

Nem vagyok egy nagy zöld lakkimádó, de ez a szín nagyon felkeltette az érdeklődésemet, és nem is hiába, szerintem élőben is gyönyörű! Nem kifejezetten zöld, ilyen khakis árnyalat is van benne, szerintem tökéletes, én egészen különlegesnek látom! A lakk két rétegben fed, ecsete a márkától már megszokott, én kedvelem, sem nem túl vékony sem nem vastag.

Egy egyszerű manikűrt alkottam vele így elsőnek. Nem is volt célom túlzottan elütő árnyalattal nyomdázni, most ehhez volt kedvem. A két kéz különböző lett, mert a jobb készült el előbb, azt hittem az arany kicsit jobban fog rajta érvényesülni, így a bal kezemre már nem azt választottam.















Felhasznált termékek:
  • Sally Hansen Complete Care 7-in-1
  • ILNP Treehouse
  • Rimmel Salon Pro 331 Sage Green
  • Essence Metal Glam 04 Gold Digger
  • MdU 43 Papyrus
  • Essence BTGN top coat
  • Moyra No. 110. My Secret Garden paletta

Hogy tetszik a lakk? És a manikűr?

Minden jót!


4 megjegyzés:

  1. Ilyenkor örülök, hogy ezt megvettem! Mennyire szép már!!!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép, ha nem írod, hogy zöld akkor meg nem mondtam volna, nagyon jó lett a manikűr is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! (-: Azt hiszem a gyártó írta, hogy zöld, amúgy élőben zöldesebb, sajnos nem lettek színhűek a képek..... De az biztos, hogy az ILNP ultra holo lakkokat szeretem. (-:

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...