Oldalak

2017. november 6., hétfő

ManiCute - Króm



Sziasztok!


Kicsit megritkítottuk a posztolások idejét, kettőről három hétre, és ráadásul itt volt egy kis kavarodás is, mert még egy héttel ki lett tolva, illetve kicsit tévedés, de a lényeg, hogy én mostanra készültem.
Sajnos, így is elgondolkodtam, alkossak-e erre a témára és aztán azon is kiposztoljam-e a végeredményt. De, ha már dolgoztam vele........ Mivel sajnos a krómtól igen messze áll amit készítettem, de fényesnek azért fényes. Haha......

Az Essence pigmentporát használtam, és a hozzá való vízbázisú fedőlakkot. Gél lakkjaim nincsenek, UV lámpám sem, ezekkel biztosan homogénebb lett volna az eredmény, és valószínű az Essence nem az élkategória ebben. Ezeket a termékeket még a tavasszal vettem a Müllerben egy kiárusításon, egyébként nem is ruháztam volna be ilyesmire..... Azért annyira nem voltam elégedetlen a végeredménnyel, csak ez nem króm, ennyi a bajom.













Felhasznált termékek:
  • Sally Hansen Complete Care 7-in-1
  • L'Oreal 556 Grenat Irreverent
  • OPI Silver Canvas
  • Essence Metal Glam 04 Gold Digger
  • Essence Blossom Dreams 01 Mirror, mirror on my nails.. mirror effect pigment
  • Essence Blossom Dreams top coat
  • Secha Vive top coat
  • Bundle Monster + gotnail BM-XL212 paletta

Azért "élvezhető"?

Nézzétek meg a többiek munkáit!


Minden jót!

6 megjegyzés:

  1. Szép lett, tetszik :). Különben a téma elég nehéz volt, most erre tényleg mit lehet kitalálni. Persze, ha valakinek van hozzá cucca, az más. De nagyon klassz lett a tiéd! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm! (-: Hát igen, a porok géllakkal működnek szépen, bár ez az Essence cucc direkt nem az.. Viszont engem nem vonz a gél, így sosem gondoltam rá, hogy beszereztem a lámpát, lakkokat..

      Törlés
  2. Pont jó a témára :) A króm porok amúgy is elég macerásak.... :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! (-: Az biztos...... Nem is voltam elégedett ezzel a manival!

      Törlés
  3. Nagyon szép ez a loreal lakk, nekem a manikűröd is nagyon tetszik, én amiatt is hagytam ki a fordulót, mert, hogy nincsenek ilyen chrome poraim, meg nem is igen terveztem venni, azóta se, ezek valahogy inkább gél lakkon az igaziak

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! (-: Igen; sajnos nekem is inkább csak olyan fólia hatású lett, de nem króm, mivel nem géllakozom. Viszont ez a por ha jól emlékszem 350 Ft volt a kiárusításon, csak ezért vettem meg. :D Azóta sem használtam. :D

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...