Oldalak

2018. március 20., kedd

Painted Polish - Mellow Mustard


Sziasztok!


Kis kihagyás után azt hiszem újból elkezdek lakkozni. Nemrég rendeltem három Painted Polish lakkot, eddig még nem volt a márkától egy sem, így most ismerekedem a márkával. Nem bántam meg a rendelést, nagyon szépek ezek a lakkok!

Elsőként a Mellow Mustard árnyalatot kentem fel. Nagyon tetszik ez a finish, gyengébb fényben is szépen holózik, és éppen a megfelelő méretű és mennyiségú glitter található benne az ízlésemnek. Állaga kissé sűrű, ezáltal két rétegben is fed.

Egy dupla nyomdát képzeltem el rá, szívesen viseltem a végeredményt!


















Felhasznált termékek:
  • L'Oreal Fortifying base coat
  • Painted Polish Mellow Mustard
  • ILNP Spiced Eggnog
  • MdU 11 Yellow
  • MdU 32 Reddish
  • Ya Qin An black
  • Born Pretty smudge top coat
  • Pueen 56 paletta

Kedvelitek az ilyen színeket?

Minden jót!

2 megjegyzés:

  1. Olyan gyönyörű ez a lakk 😍 Ez nekem is megvan, én is nagyon szeretem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is nagyon szép. :D nincs is más ehhez hasonló lakkom.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...