Oldalak

2018. augusztus 30., csütörtök

Dream Fairy


Sziasztok!


Nemrég megérkezett az újabb tesztcsomagom a Born Pretty Store webáruháztól, így el is kezdem a tesztelést ezzel a csodálatos lakkal. A lakk pontos neve: BP-RR03/Dream Fairy, és a Rose Road Series tagja.

A lakk már az új designt kapta, az elegáns fehér-arany dobozt, és a megújult üveget:




Egy nagyon szép, lila líneáris holo lakkot kapunk. Mivel ennek a színnek vagyok a fanatikusa, így található a készletemben néhány lila lakk, de azt kell mondjam ez az egyik legszebb darab a gyűjteményemben! Nagyon tetszik! A minőségre sem lehet panasz: két rétegben szépen fed, mér majdnem egyben is, tartós és a fedőlakk sem változtatja meg a színét. A képeken fedőlakkal láthatjátok két rétegben:









Készítettem vele egy manikűrt is. A gyűrűsujjamra a Bundle Monster + gotnail BM-XL212 palettáról választottam mintát, a középsőre pedig  Essence 02 Shapes of Glory palettáról nyomdáztam két mintát amiről úgy éreztem illenek egymáshoz. A nyomdázáshoz a MdU 16 Lilac lakkját használtam.












Ha megtetszett a lakk, az alábbi linkről rendelhetitek meg:


Használjátok a MYB10 kódot a 10%-os kedvezmény igénybevételéhez nem akciós termékekre!



Tetszik a lakk? És a manikűr?

Minden jót!

4 megjegyzés:

  1. Nagyon szép ez a lakk, és a manikűr is nagyon jó lett :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm! (-: A lakk új kedvenc lett!

      Törlés
  2. De szép ez a lakk*-* nehéz lemosni?
    a manikűr is csodás lett

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! (-: Egyáltalán nem nehéz lemosni, és nem fogja be a körmöt. Számomra teljesen pozitív csalódás ez a lakk!

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...