Oldalak

2018. szeptember 21., péntek

Teszt - Born Pretty körömágybőr-vágó


Sziasztok!


Most nem körömlakk van soron, hanem ez a kis eszköz. Régen bele sem mertem gondolni abba, hogy vágjam a körömágybőrt. Csak ami ránőtt a körmömre óvatosan lekapargattam. Aztán amikor elkezdtem kicsit komolyabban lakkozni, tehát le is fényképezni láttam, hogy nem igazán esztétikus, és utána találtam rá arra a típusra, mely olyan kis csípőfogó formájú. Mivel ollóval valahogy nem mertem nekiállni a vágásnak. Főleg jobb kézzel..... És még mindig az a típus a kedvencem! De ez a termék sem rossz, az mindenképpen jó benne, hogy az éle egész rövid, tehát jól hozzá lehet férni a lenőtt bőrhöz vele. Megfelelően éles is, ha szerettek kísérletezni akkor érdemes kipróbálni ezt is.

Elegáns, arany-fekete csomagolásban érkezik. A műanyag vissza is zárható, amely rejti.


Nagyon praktikus módon egy kis műanyag "kupak" található rajta, mely kicsit összenyomja, és a lényeg, hogy így táskába is dobható, mert nem szúrjuk meg vele magunkat vagy a neszesszerünkben található egyéb tárgyakat.


Maga a csipesz nagyon szép színjátszó, "chameleon" színű, nekem nagyon tetszenek az ilyen tárgyak.










Ha megtetszett, az alábbi linkről rendelhetitek meg:


Használd a MYB10 kódot a nem akciós termékekhez, a 10%-os kedvezmény igénybevételéhez.



Ti vágjátok a bőrt? 

Minden jót!

2 megjegyzés:

  1. Ez tök szuper, nekem is tetszenek az ilyen színjátszós tágyak :) Rendesen lehet használni, vág rendesen? Mert le kell cseréljem az ollóm, mert valószinű leesett és az élemegsérült meggörbült kicsit és így már nem az igazi ☹ Kéne valami helyettr, de ami jó is, majd, úgy is nézelődök mielőtt döntök, ugyhogy nekem mindenképo hasznos volt ez a bejegyzés 🙂

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem egész jól használható . 🙂 De érdemes azért szétnézni ,én azt a fogó alakút jobban szeretem.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...