Oldalak

2018. október 23., kedd

Őszre hangolódva kihívás - Falevelek


Sziasztok!


Akane újabb kihívást indított, amely őszi hangulatú manikűröket sejtet, mint ahogyan azt a nevében is láthatjuk. Mivel sokszor nincs ötletem és kellő motiváció, most is jelentkeztem a kihívásra, amit még Ti is megtehettek, ha van kedvetek, tartsatok velünk!

Én ezeket a manikűröket hordani is szoktam, míg meg nem kopnak ha úgy sikerülnek, hogy tetszik a végeredmény. Szerintem ezt, a mait is fogom!

Alapul egy Different Dimension lakkot használtam azokra az ujjakra, melyekre nem került minta, mégpedig az Equinox nevű árnyalatot. A két középső körmömre, a minták alá az ILNP Peace színe került. A gyűrűsujjakra matricaként kerültek fel a minták, a BeautyBigBang XL-005 palettáról. A mintát egy zöldes színű Ya Qin An lakkal nyomdáztam, és a piros, Reddish nevű MdU nyomdalakkal töltöttem ki.
 









Milyen lett?

Nézzetek be a többiekhez is!



Minden jót!

3 megjegyzés:

  1. Nagyon szuper manikűr lett, nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  2. na, hát úgy látom hárman maradtunk a körmös játékokban életben! szép mani lett, nagyon irigylem a hosszú körmeid <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!!🖤 Igen, én is figyeltem, hogy már csak mi vagyunk.... Hm... Pedig nem is olyan hosszú.. 😊

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...