Oldalak

2018. december 17., hétfő

Téli hangulat kihívás - Díszek

Sziasztok!

 

 

Akane Téli hangulat kihívássorozatának a következő, Díszek fordulójához érkeztünk.

Én ismét egy egyszerűbb lakkozást választottam. Inkább kicsit elegánsabbra akartam venni a figurát, így döntöttem a piros-arany színeknél, ez úgy bevált nálam ilyen alkalmakra. És, legalább elővehettem az egyik legszebb piros lakkomat: a CbL The Mighty Red Baron színét.
Erre nyomdáztam egy karácsonyi Harunouta palettáról a mintákat, pontosan az L-001 számúról. Ahogy néztem ez a márka beleolvadt a Born Prettybe, nem is tudom létezik-e még ilyen paletta.......

Milyen érdekes, hogy ívelt a körmöm, a minta nem látszik a hajlat miatt, mintha hiányos volna.












 Nektek hogy tetszik?

Nézzetek be a többiekhez is!


Minden jót!




1 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...