Oldalak

2019. március 19., kedd

Kedvenc szín kihívás - Nude

Sziasztok!


Ezzel ki is veséztük a kedvenc színeinket, azaz Akane kihívássorozatának utolsó fordulójához értünk. Ebből a színből nem igazán van sok a tarsolyomban, így kicsit el is gondolkodtam mit is használjak hozzá. Előbb krém lakkon gondolkodtam, de amit akartam mini üveges, és eléggé besűrűsödött, így az kiesett. Azán egy olyan lakk után nyúltam, amit egyszer már majdnem el is adtam, mert nem nagyon tudtam vele megbarátkozni. Ez nem más, mint a Femme Fatale + Very Emily Pinces De Cabre lakk. És láss csodát: jó, hogy nem adtam el, mert most megtetszett magamon. Kell belőle a három réteg, de szép a végeredmény. Erre nyomdáztam egy Born Pretty holografikus nyomdalakkal, a Fantasy Sky nevű lakkal, és Moyra lemezt használtam, a No. 115 Happily Ever Aftert.










Milyen lett?

Nézzetek be a többiekhez is!



Minden jót!

1 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...