Oldalak

2019. április 24., szerda

Born Pretty Geometry-L003 paletta



Sziasztok!


Most egy tesztbejegyzéssel "jövök". Többnyire nyomdalemezeket kértem a legutóbbi Born Pretty tesztcsomagomba, így ideje volt elkezdenem a teszteket egy kicsit talán gyorsabban végezni, mint szokásom.

Egy egyszerűbb manikűrt alkottam, mint ahogyan azt mostanában már megszokhattátok tőlem..... 
A Picture Polish (a)live lakkját vettem elő az egész alapszínéül. Amikor megjelent ez a lakk rögtön megvettem, de valahogyan nem tetszett magamon, és egy jó ideje nem is használtam. Aztán most eszembe jutott, elővettem, és már meg nagyon szerettem viselni!

A gyűrűsujjamra Essence lakk került, méghozzá egy téli kiadás darabja, a Winter Dreamin' trendkiadásé, a 03 Sleigh Rides&Snowball Fights nevű világosszürke szín. Erre nyomdáztam a Born Pretty Party Dress színével, és került rá egy réteg Picture Polish Holiday fedőlakk is. A középső ujjamra pedig a szintén Born Pretty márkájú fehér nyomdalakkommal került a minta. 

A nyomdalamez pedig a következő volt, amit használtam:


A Born Pretty - Geometry-L003 paletta. Csak jót tudok róla elmondani, nagyon jó minőség, könnyen használható és szépek a minták is, méretük megfelelő.

Fehér-arany tokban érkezett:



És további képek a manikűrről:











Az alábbi linken rendelheted meg a nyomdalemezt, ha megtetszett:

Használd a MYB10 kódot, hogy megkapd a 10%-os kedvezményt a nem akciós termékekre!







Hogy tetszik?

Minden jót!

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó letty szép ez az (a)live lakk, jó színe van :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Pedig tényleg sokáig nem tetszett. 😃

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...