Oldalak

2019. május 27., hétfő

Tavaszi hangulat kihívás - Pasztell


Sziasztok!


Utolsó fordulójához értünk Akane tavaszi kihívásának, és ez nem más, mint a pasztell. Hát..... Nekem megint nem jött össze egy igazi pasztellszínű manikűr, mert túl világos rózsaszín volt, amivel először próbálkoztam, az eggyel sötétebb pedig túl sötét lett..... De már maradtam ennél, azért talán ez is elfogadható a témára!

Alapul a Moyra fehér nyomdalakkját kentem, és erre jött a rózsaszín átmenet szivaccsal. Ehhez OPI lakkokat használtam: Suzi Shops & Island Hops és Suzi Has a Swede Tooth színeket. Ya Qin An rózsaszínnel nyomdáztam rá, a mintát pedig a Moyra No. 116 Burning The Ice lemezről vettem.









Hogy tetszik?

Nézzétek meg a többiek munkáit is!



Minden jót!

2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...