Oldalak

2019. június 13., csütörtök

Teszt - Nicole Diary L04 paletta



Sziasztok!


Ma egy Nicole Diary nyomdalemezt szeretnék bemutatni, melyet a Born Pretty Storetól kapott tesztcsomagomba választottam. Eddig még semmilyen terméket nem próbáltam a márkától, így itt volt az ideje, kíváncsi voltam, milyen. A mintái nagyon megtetszettek, így kaptam a lehetőségen, és több lemezt is választottam, a legutóbbi posztban egyet már bemutattam. Most a Nicole Diary - L04 palettát mutatom be. Erre is igaz, hgy kicsit mélyebb a vésete, mint az átlagnak, de ez nem jelent semmilyen gondot, jól fel lehet venni a mintákat a nyomdázóval. Én csak ajánlani tudom a lemezt!


Alapul a Picture Polish London lakkját kentem az összes körmömre, és erre kerültek a minták. Dupla nyomdázással készültek, a Born Pretty fehér nyomdalakkját és az MdU Dark Grey nyomdalakkokat használtam. 




A jobb kezemre más manikűr készült, de nekem a bal jobban tetszett.





A palettát az alábbi linken rendelheted meg, ha megtetszett:

Használd a MYB10 kódot a 10%-os kedvezményhez, melyet a nem akciós termékekre biztosít a webáruház!






Hogy tetszik?

Minden jót!
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...