Oldalak

2019. július 22., hétfő

Nyárra hangolódva kihívás - Sellős


Sziasztok!



Ma még egy kihívásos bejegyzés érkezik, ez pedig Akane nyári kihívásának a következő fordulója, a sellő. Azt hittem, több ilyen jellegű nyomdalemezem van, de aztán kiderült, hogy mégsem..... De azért ezt a két mintát különböző lemezekről válogattam össze, amiket használtam.

És szeretnék két tesztre kapott terméket is bemutatni egyúttal, melyeket a Born Pretty Storetól kaptam. Ez egy nyomdalakk és egy 3D-s dísz lesz.

A nyomdalakk pontosabban a The Noon Sunshine nevet viseli, és a színkódja BP-WT04. A lakkal nincs különösebb gond, talán azért lehetne jobban pigmentált.

A már megszokott arany-fehér dobozban érkezik:




És akkor a 3D-s díszről is pár szót. Szerintem nagyon mutatós, jól néz ki tényleg, de sajnos kétlem, hogy holnapra marad fent belőle valami..... Arról nem is beszélve, hogy reggel hajat is mosok. De ha alkalomra készítetek valami kicsit különlegesebb manikűrt én tudom ajánlani!


És akkor a manikűr. A középső ujjamra a mintát a BeautyBigBang XL-002 lemezről választottam, a gyűrűsre pedig a Bundle Monster + gotnail BM-XL212 lemezről. Alapnak pedig a Picture Polish Free színét használtam.













Ha megtetszett a nyomdalakk az alábbi linken rendelheted meg:


Ha a 3D-s díszt szeretnéd, akkor a következő linken rendelheted meg:

Használd a MYB10 kódot a 10%-os kedvezmény igénybevételéhez!



Less be a többiekhez is:



Minden jót!

2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...