Oldalak

2019. december 24., kedd

Teszt - Nicole Diary-L13 nyomdalemez




Sziasztok!


Egy karácsonyi nyomdalemez tesztjét szeretném bemutatni, és ez nem más, mint a Nicole Diary-L13 nyomdalemez. Én nagyon kedvelem ezt a márkát, csak jót tudok elmondani a lemezeikről, így ajánlom, ha tetszenek a minták. 

Nem nagyon szeretem a karácsonyi manikűröket, ezért idén már nem is láttok többet tőlem. Ezen a palettán azért van sokféle minta, amiket nemcsak karácsonykor lehet használni, ezért is esett rá a választásom.


A manikűrhöz a CbL The Mighty Baron és a Pine Boughs lakkot használtam fel. Bal kezemen túlonymórészt piros, míg a jobbomon a zöld dominál. Ez most szándékos volt, hordani is akartam a manikűrt, és így volt kedvem. A mintákat a Born Pretty egyik fehér nyomdalakkjával nyomdáztam.








Ha megtetszett a nyomdalemez, az alábbi linken rendelheted meg:


Ne felejtsd el használni a MYB10 kódot, hogy igénybe tudd venni a 10%-os kedvezményt, melyet a nem akciós termékekre biztosít a webáruház.






Hogy tetszik?

Boldog Karácsonyt kívánok minden olvasómnak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...