Oldalak

2020. május 28., csütörtök

Teszt - Nicole Diary-114 nyomdalemez


Sziasztok!


Ma egy nyomdalemezt szeretnék bemutatni, ami a Born Pretty Sote-os tesztcsomagomban lapult. Ez pedig nem más, mint a címben is szereplő Nicole Diary-114 paletta.


Túl sokat nem is tudok már elmodani róla azon kívül, hogy kitűnő minőség, és csak ajánlani tudom, ha szereted az ilyen jellegű mintákat.

Egy egyszerű manikűr készült vele, alapnak felkentem a Picture Polish Hope lakkját, és a két középső ujjamra nyomdáztam a lemezről a Born Pretty fehér nyomdalakkjával.







Ha megtetszett a nyomdalemez, az alábbi linken tudod megrendelni:

Ne felejtsd el használni a MYB10 kódot, hogy 10% kedvezményt is igénybe tudj venni, melyet a nem akciós termékekre biztosít a webáruház.




Tetszik?

Minden jót!

2 megjegyzés:

  1. A Hope ❤ Amit szerintem azóta se használtam... úgyhogy ideje lenne már valamikor
    A manikűr nagyon jó lett :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm! 🙂 Igen, szép is ez a lakk. Sokszor én ezért gondolom, hogy nem is veszek, mert sosem veszem elő a régieket😃

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...