Oldalak

2020. augusztus 3., hétfő

Teszt - Nicole Diary-L20 nyomdalemez II.



 Sziasztok!


Ma egy nyomdalemezt szeretnék bemutatni - újra. Tévedésből kétszer kértem ugyanazt a lemezt, így most ismét mutatok egy tesztet, egy manikűrt vele. 

A Nicole Diary-L20 nyomdalamezről van szó. Szerencsére jó sok mintát tartalmaz, és tényleg jók is ezek a minták, és a minőségre sem lehet semmi szava senkinek, mert tökéletes.



A manikűrömhöz a CbL I Am Free lakkot választottam alapul. A gyűrűsujj körmére kentem mást, mégpedig a Cupcake Polish Pool It Together színét. Erre a körömre a Born Pretty fehér nyomdalakkjával nyomdáztam a mintát, a középső ujjra pedig a Born Pretty Ingalla lakkot használtam.







A jobb kezemen egy kicsit más, és természetesen jobban is sikerült a nyomda:




Ha megtetszett a nyomdalemez, az alábbi linken rendelheted meg:
http://www.bornprettystore.com/nicole-diary-rectangle-nail-stamping-plates-stainless-steel-plants-stamp-template-p-48670.html


Ne felejtsd el használni a MYB10 kódot, hogy igénybevehesd a 10%-os kedvezményt!






Nektek hogy tetszik?

Minden jót!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...