Oldalak

2020. szeptember 9., szerda

Teszt - Nicole Diary-169 nyomdalemez



Sziasztok!


Egy nyomdalemezt szeretnék ismét bemutatni. Ez pedig a címben is szereplő Nicole Diary-169 nyomdalemez. Pillangós minták találhatóak rajta; szerintem nagyon szépek! A lemez kitűnően működik, ugyanolyan jól használható, mint a márka többi lemeze, így ha tetszik, bátran tudom ajánlani.


A manikűr alapját a Picture Polish Vogue árnyalata adta. Próbáltam hozzáillő színeket taláni, kicsit talán elegáns lett az összhatás, de nekem nagyon tetszett. Megunhatatlan ez a lakk!

A gyűrűsujjra a Moyra Holographic No.252 színe került. Erre és a középső ujjra is nyomdáztam a lemezről, a Moyra SP.17 nyomdalakkját használtam hozzá.









Ha megtetszett a nyomdalemez, az alábbi linken rendelheted meg:

Ne felejtsd el használni a MYB10 kódot, hogy igénybevehesd a 10%-os kedvezményt!





Hogy tetszik?

Minden jót!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...