Oldalak

2020. november 15., vasárnap

Teszt - Born Pretty - Artist - L014 nyomdalemez

 


Sziasztok!

 

Egy nyomdalemez tesztjét szeretném megmutatni Nektek, és ez nem más, mint a címben is szereplő  Born Pretty - Artist - L014 nyomdalemez. Szerintem nagyon érdekes minták vannak rajta, én kedvelem ezeket a kicsit elvont motívumokat.

A lemez a már megszokott kitűnő minőség, így ha tetszik, mindenképpen tudom ajánlani!


A manikűr igen egyszerű, de nekem mégis nagyon tetszett, szerettem viselni. Egy lila színű, erősen holós Born Pretty lakkot kentem fel alapul, sajnos a száma nincs az üvegen.... És a két középső ujjra nyomdáztam egy szintén Born Pretty nyomdalakkal, mely fehér színű.





Ha megtetszett a nyomdalemez, az alábbi linken rendelheted meg:

https://www.bornprettystore.com/born-pretty-rectangle-nail-stamping-plates-stainless-steel-artist-stamp-stencils-l014-p-50340.html


Ne felejtsd el használni a MYB10 kódot, hogy igénybevehesd a 10%-os kedvezményt!




Hogy tetszik?


Minden jót!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...