Oldalak

2016. február 23., kedd

Addicts challenge: 8. Glitter

Sziasztok!

Végére is értünk ezzel a fordulóval Timi kihívásának. Hogy elrohant az idő, ugye..? Ellenben, akik szeretik a kihívásokat, nekik máris gondoskodott Timi egy újabb, Tavaszváró kihívással. (-:
Viszont, most még maradjuk a függőségeknél.. Háát...... Nagyon érdekes manikűrt alkottam erre a témára, mit ne mondjak. :D Volt a fejemben terv, aztán elkezdtem készíteni, közben jöttek még ötletek és mire a végére értem, sajnos már csak nagyítóval lehetett megtalálni a glittereket. :DD De nem volt már sem energiám, sem időm másra, így nézzétek ezt el nekem. :D
Ezért leírom hol vannak a glitterek. :D Persze tudom-tudom.. Nem telefonnal kellene fényképezni, és akkor jobban látszana, de ez van. Élőben jobban érvényesültek, bár nem glitterhányás amit alkottam, no de így jött össze. (-:
A sötétkék lakknál glitterszendvics volt a tervem, de a lakk telején annyira nem jött be, így oda nem kentem, csak a két réteg közé. Élőben szépen átragyog a lakk mélyéről a fény, de sajnos a képek abszolút nem adják vissza. És a középső ujjam sem. :/ A sötétkék és ezüst lakkok OPI Color Paints lakkok. A mutató-, hüvelyk- és kisujjakra került az indigó, és ennek két rétege közé a Moyra fedőlakk. A középsőre az OPI ezüstje, ennek tetejére legyezőecsettel mosam el az indigót, és erre is került Moyra fedőlakk, amely valami furcsa oknál fogva eltűnt. :D Valószínűleg az alatta lévő ezüst nyomja el. A gyűrűsön pedig a Ciaté fölé nyomdáztam. Ebben ilyen szálak vannak, melyek holósak is, nagyon szép lakk, csak úgy éreztem a kék nyomdával jobban illik a többi közé.....

Hát, akkor következzenek a képek!

 























Felhasznált termékek:
  • OPI Start-to-Finish
  • OPI Color Paints Silver Canvas
  • OPI Color Paints Indigo Motif
  • Ciaté PP083 Jewel
  • Moyra No. 77 top coat
  • MdU 49 Lavander
  • Seche Vite top coat
  • Pueen 56 paletta


Azért valamennyire jó ebbe a témába? :D


Nézzetek be a többiekhez is!


Minden jót!

4 megjegyzés:

  1. A gyűrűsujjad nagyon különleges lett! Nekem tetszik hogy nem az a tipikus "glitterhányás" :D Én olyat csináltam, biztos élmény lesz lemosni :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! (-: Lemosni ezt is áztatva kellett, főleg a gyűrűst. :D

      Törlés
  2. Nagyon jól néz ki ez a glitter sandwich...ha nem tudom,hogy ez az,simán kinézném belőle,hogy ez mondjuk egy PP/egyéb márkás lakk. Oyan "előkelő" belső fénye van :D. Amúgy nagyon szép manikűr lett. ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! (-: Nagyon szeretem azokat a lakkokat, melyeknek ilyen belső fénye van. Végül ezért nem kentem a tetejére is a glittereket....

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...