Oldalak

2016. március 17., csütörtök

PP Hope

Sziasztok!

A hétvégén kedvet kaptam a Hopehoz, és jött is egy ötlet, mivel kellene kombinálni. Ez most egy ilyen egyszerűbb, hamarabb elkészíthető manikűr lett, de nagyon szerettem hordani, még mindig kedvenceim közé sorolom ezt a csodás lakkot!
A Moyra ezüst holójával kombináltam, a középső ujjamra azzal is nyomdáztam, a gyűrűsnek pedig az adta az alapot. A szívecskéket az Avontól rendeltem, egy kis tárcsában különféle formájú és színű kis kövecskék voltak, és a kék szívecskéről eszembe jutott, hogy illene a Hope glittereihez. (-:

Azt hiszem, nem is kell mást tudni erről, inkább képekben.....



































Felhasznált termékek:
  • OPI Start-to-Finish
  • Picture Polish Hope 
  • Moyra Holographic No. 251 
  • MdU 2 Black 
  • Moyra Gel Look gel coat 
  • Sally Hansen Big Shiny  
  • Avon strasszok 
 
Hogy tetszett?

Minden jót!



6 megjegyzés:

  1. No, most félve nyitottam be hozzád, mert ez a lakk nálam kivilistás, ugyanakkor nem lenne ésszerű beszerezni, mivel el vagyok árasztva kékekkel, pláne sötétkékekkel, imádom ezt a tónust.
    Mit mondjak, le vagyok nyűgözve, ÁLLAT ez a lakk! :D
    A díszítésed brutálisan szép lett, percekig csak gyönyörködtem ebben a manikűrben.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm! Örülök, hogy tetszik!! (-: Szerintem ez a lakk amennyire kék annyira zöld is, nagyon szép árnyalat. Én azért ajánlom, ha kedveled ezt a színt. ((-:

      Törlés
  2. Jaj ezzel a nyomdamintával mesés lett.Muszáj lesz elővennem,fel kell kennem ezt a lakkot!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!! (-: Én is olyan régen használtam már, pedig olyan szép lakk. Azért a minta ismerős?? (-:

      Törlés
  3. Nagyon szépséges manikűr lett. *-* Nagyon összhangban van az ezüst holo-val és a kövecskékkel...na meg a nyomdával. Gyönyörű.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!! (-: A Hope azt hiszem örökre belelopta magát a szívembe! (-:

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...