Oldalak

2016. április 5., kedd

Cupcake Polish Berry Good Looking


Sziasztok!

 

Talán fogalmazhatok úgy is, hogy íme egy poszt a nagy port kavart lakkról, a Cupcake Polish Berry Good looking árnyalatáról. Azért fogalmazok így, mert nagyon sokat vártunk erre a lakkra, elég nehezen érkezett be az országba, aztán vegyesek az érzelmek: van, akinek csalódást okozott van, akinek nem.
Én magam sem tudom..... Bizonyos tekintetben kicsit talán én is csalódtam, de én nem bánom, hogy megvettem, mert a lakk negatívumai miatt kárpótol ez a szikrózóan szemkiverős szín, napon egyszerűen csodálatos - szerintem. Lila alapban vanak ezek a holos részecskék, van egy pinkes fénye is a lakknak, olyan szemkápráztató az összkép, erős fényben maga a csoda, de gyengébb fényben sem unalmas. (-:
Az állaga kissé érdekes..... Olyan hm, kocsonyás, gumis? jellegű, kicsit nehéz kezelni főleg, mert kis vékonyka ecset van a puritán, fehér kupakba erősítve. Nálam két rétegben tökéletesen fedett, kicsit mattra száradt, ami engem személy szerint nem zavar, mert úgyis mindig használok fedőlakkot. A száradása azt hiszem átlagos, bár gyorsszárító fedő mellett nem teljesen behatárolható. Ami engem még zavart, hogy elszínezi a nyomdalakkot, tehát alá fedőlakkot célszerű használni, akár két réteget is. Lemosásához sok-sok vatta fog kelleni, de én mégis azt vonom le az egészből, hogy megéri mindez cserébe a színért!!

A manikűrről is néhány szó: a gyűrűsujjam kivételével mindre ezt a lakkot kentem, arra egy régi S-he sárgát, melynek gyenge a fedése, így lilával egy ilyen "tömör" mintát választottam rá. A középsőn pedig a Cupcake Polish lakkra nyomdáztam sárgával. Gyengébb a fedése ennek a sárgának, mint vártam, viszont a körömágybőrt megfogta, amit csak a fényképezés után vettem észre...... \-:

























Felhasznált termékek:
  • OPI Start-to-Finish
  • Cupcake Polish Berry Good Looking
  • S-he Stylezone 300
  • MdU 14 Violet
  • MdU 11 Yellow
  • Moyra Gel Look gel coat
  • Seche Vite top coat
  • OPI RapiDry top coat
  • Born Pretty BPL-024 paletta

Nektek hogy tetszik ez a lakk?

Minden jót!


4 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik..alig várom,hogy ideérjen ☺

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!! (-: Szerintem Te szeretni fogod ezt a lakkot!!

      Törlés
  2. Wow, elég vad és szikrázós :) nem semmi látványa van! Nekem a Unicorn kollekció tetszik nagyon, a finom, lágyabb árnyalataik. Az árát sajnos nem az én pénztárcámhoz szabták, pedig annyira csodásan csillognak! Másokon is öröm nézegetni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! (-: Én ezt a színt éppen a feltűnősége miatt választottam ki. Sajnos tényleg igen drágák, nekem is csak ez az egy landolt a kosaramban......

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...