Oldalak

2016. augusztus 23., kedd

TESZT: Born Pretty folyékony latex + Nagy nyári kihívás 9: Strand


Sziasztok!

Nos, most egy ilyen összevont poszt következik, amiért elnézést, ha esetleg valakinek gond, szerintem belefér......

Nos, először is szeretnék egy tesztet megmutatni Nektek! Régóta kíváncsi voltam, hogyan működnek ezek a folyékony latexek, és, hogy valóban olyan jók-e? Összehasonlítási alapom nincs, más márka termékét sosem próbáltam, így csak az ezzel kapcsolatos tapasztalatokat tudom leírni. Előtte lehúzható alaplakkot használtam erre a célra, és azt kell mondjam, hogy annál sokkalta jobb ez a termék!

Egy színátmenetes manikűrt készítettem, és annak kapcsán próbáltam ki, hogy mennyire sikerül megvédenem a bőröm, azaz mennyivel kevesebb a takarítással járó macera, mert bevallom, ezért lehet tőlem kevés gradient manikűrt látni, mert sajnos nagyon el tudok pepecselni a takarítással, és sokszor még úgy sem tökéletes.

Először tehát felkentem a bőrömre, a körömágy köré:


A termék hamar megszáradt, és rendkívül büdös, engem a döglött halra emlékeztet a szaga. :-D Igen hamar szárad, utána szerintem elenyészik a szaga, tehát nem kibírhatatan azért. Amire vigyázzatok, mert én is megjártam vele: ne érjenek össze az ujjak! :D Nekem összeért, pillanatokon beül összeragad a latex a latexszel, és le is jön.

Felkentem egy réteg fehér lakkot, az OPI Alpine Snow elég jól fed, gradient alá szerintem elég az egy réteg. Aztán elkezdtem szivaccsal felvinni a lakkokat, én három színnel dolgoztam:, az első réteg után így nézett ki:


A második réteg után már kicsit látható, hogy a szivacs elkezdte felszedni a latexet:


Egy harmdik réteggel is rámentem, itt még jobban felszedte:


Egy réteg nem gyorsszárító fedőlakk után következett a nyomda:


Aztán elkezdtem szépen leszedegetni a latexet, kicsit darabosan jött fel, de különösebb problémát nem okozott. A körömágybőr körül, ahol vékonyabb rétegben volt, ott maradt, de az aceton könnyen elbánt vele. :D


A két kéz "termése":


És az elkészült manikűr:






Sajnos a fényképezés után tűnt fel, hogy kicsit össze van kenve az üveg:











Felhasznált termékek:
  • Sally Hansen Complete Care 7 in 1
  • OPI Alpine Snow
  • S-He Stylezone 322
  • Miss Sporty Clubbing Colours 456
  • Moyra Bubble Gum No. 627 Lollipop
  • MdU 2 Black
  • Moyra Shiny UV coat
  • Seche Vite top coat
  • Born Pretty Blue Liquid Latex
  • Born Pretty BPL-022 paletta
  • Bundle Monster BM-S208 paletta
  • Cici & Sisi 20 paletta
  • Cici & Sisi 24 paletta

Hogy tetszik a manikűr? Ti használtok hasonló terméket?



Ha megtetszett ez a termék az alábbi linken rendelhetitek meg 1,99$-os akciós áron:
http://www.bornprettystore.com/blue-born-pretty-liquid-tape-peel-base-coat-nail-liquid-palisade-nail-latex-p-27296.html

Ha pedig használjátok a MYB10 kódot, akkor a nem akciós termékekből 10% árengedményt kaptok!






Nézzétek meg a Nagy náyri kihívás többi résztvevőjének alkotásait is!!


Minden jót!

9 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik ez a manikűr,igazi nyárias.A színek a mintát,nagyon eltaláltad.
    Ez a latex nekem is megvan,nekem a szagán kívül annyi bajom van vele,hogy morzsolódik,és lehúzáskor a pici darabok befészkelik magukat a cuticle alá. 4 manikűr elkészítése közben morgolódtam miatta....
    Ezt a terméket újravenni nem fogom,ami bevált a Bundle monster,szóval maradok ennél.
    Az összeragadást elkerülheted,ha a latexre kensz egy kis cuticle olajat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hoppsz, megugrott a kezem.A színeket,mintákat nagyon eltaláltad :)

      Törlés
    2. Nagyon szépen köszönöm!! (-: Lehetséges, hogy én sem venném újra már csak azért sem, mert szeretek kísérletezni. Sajnos azt én is észrevettem, hogy bement a cuticle alá.. Köszönöm a tanácsokat is! (-: A posztból még az maradt ki, hogy a középső ujjamat a Balatonnál látott "kazánlemez" mintája ihlette, amiből a lépcső készült. :D

      Törlés
  2. Szia :) Nekem a Moonbasanails folyékony latexe van meg, fodrászkellékesnél vettem 1000 Ft körüli áron, az rózsaszínű és szintén nagyon büdi de hamar szárad és szépen egyben le tudom húzni. Nekem sem volt még másik ilyenem de biztosan nem rendelek amikor ilyen jót lehet kapni.
    Szép lett a mani, nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! (-: Nagyon szépen köszönöm! Mástól is hallottam már dicsérni az általad említett latexet. (-: Nem tudom, nálunk kapható-e ilyen. A Born Prettyből is van rózsaszín, csak valamiért nekem a kék jobban tetszett. (-:

      Törlés
  3. Jó lett a mani. Majd egyszer én is kipróbálom az ilyen latex bőrvédőt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Szerintem sokat könnyít a dolgunkon, ha ilyen "piszkos" munkát végzünk. (-:

      Törlés
  4. Nagyon jó lett ez a manikűr is :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...