Oldalak

2017. január 30., hétfő

Manicute - Kedvenc szín



Sziasztok!



E héten ismét jelentkezünk a Manicute újabb témájával, a kedvenc színnel. Ezúton is nagyon köszönöm Áginak, hogy eszébe jutott, én is legyek tagja a kis csapatnak!

Éppen mondhatni a legjobb témával debütálok ebben a kihívássorozatban, hiszen szinte gondolkoznom sem kellett, melyik lakkhoz nyúljak!! Aki ismer tudja, hogy kedvenc szín alatt csakis a lila juthat eszembe. És természetesen a még mindig kedvenc lakkom, a Cupcake Polish Berry Good Looking lila csodája! Mióta megvan a kedvenc lakkom, és azóta sem tudta semmi kiütni a nyeregből. Már arra is gondoltam, talán rendelnem kellene még egy üveggel.

A manikűrt egy tesztelésre kapott lemezzel készítettem el a Born Pretty Store jóvoltából. Csak ajánlani tudom Nektek ezt a palettát!




Nem bonyolítottam túl a dolgot, sajnos még mindig nem nagyon tudok teljes gőzzel manikűrözni, így egy kicsit megúszós lett ez az első poszt........



















Vakuval:






Felhasznált termékek:
  • OPI Start-to-Finish
  • Cupcake Polish Berry Good Looking
  • RdeL Young Holo Nails #01 Deamland
  • Moyra Holographic No. 256
  • MdU 14 Violet
  • Cien top coat
  • Essence BTGN top coat
  • Harunouta 春の歌-L019 paletta




Ha megtetszett a paletta, az alábbi linken megrendelhetitek 2,99$-ért:
http://www.bornprettystore.com/rectangle-stamping-plate-paisley-girl-pattern-nail-plate-harunouta-l019-p-37412.html
Használjátok a MYB10 kódot a 10%-os kedvezményért!






Nézzetek be a többiekhez is, már én is nagyon kíváncsi vagyok:


Minden jót!

17 megjegyzés:

  1. Üdv a csapatban :) nagyon jó kis manikűr lett. Erről a Cupcake lakkról nem tudom eldönteni, hogy kell-e, tetszik-e nekem. Néha odavagyok érte, aztán meg olyan semmilyennek látom a képeken.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen a befogadást Nektek! (-: Hát, élőben talán az első képhez hasonlít, tehát szerintem nem mindenapi lila. Talán ezt a lakkot dicsérték meg eddig a legtöbben rajtam. (-:

      Törlés
  2. Mennyire szép ez a lakk, nem csoda, hogy kedvenc! Jól néz ki a manikűr! (:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! (-: Nem tudom megunni ezt a színt. (-:

      Törlés
  3. Csinos lett! Csodásak ezek a színek. :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett :)). Ú, a Cupcake de jól néz ki :)))). Lehet, hogy most már tényleg meg kellene vennem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! (-: Ha kedveled a nagyon lilát mindenképpen!

      Törlés
  5. ez gyönyörű ez a lakk, istenem! *.* <3

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szívesen :)
    Pont testhezálló témával nyitottál, nem is csodálom, hogy erre a lakkra esett a választásod :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! (-: Hát igen, még mindig nagyon szeretem ezt a lakkot!

      Törlés
  7. Gondoltam hogy lilát fogsz alkotni, és lám igazam is lett :) Nagyon-nagyon szépre sikerült! Gyönyörűek a fotók!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszöönm szépen! (-: Hát, ha kedvenc szín, mindenképpen lila. :D

      Törlés
  8. Gyönyörű ez a lakk, nekem a manikűr is tetszik:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! (-: Kéne már meignt egy ilyesmi mani. :D

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...