Oldalak

2017. február 11., szombat

Téglavörös manikűr



Sziasztok!



Sajnos mostanában nem tudtam a teszteket olyan ütemben végezni, mint szerettem volna...... Így a Born Pretty Storenak még adós maradtam...... Pedig ez a Harunouta L028 paletta nagyon jó mintákat rejt!! Csakis ajánlani tudom mindenkinek! A minősége is kifogástalan, mint azt már a márkától megszokhattuk. Egyébként készítettem már vele egy manikűrt, amit ITT tekinthettek meg!

A palettán a szokásos kék fólia volt található, és a már szokásos papírtasakot kaptam hozzá.


A Cupcake Polish Apple-y Ever After lakk már régebbóta a kívánságlistámon szerepelt, most ezt használtam. Nekem tetszik nagyon ez a szín, olyan visszafogottabb piros. Fedése is tökéletes, majdnem egy rétegben is fed, de azért kettővel szép! A körmömet nem fogta meg, és közvetlenül is tudtam rá nyomdázni, nem színezte el a lakkot, bár lehet az arany amúgy sem annyira érzékeny erre.











Felhasznált termékek:
  • Sally Hansen Complete Care 7-in1
  • Cupcake Polish Apple-y Ever After
  • ILNP Spiced Eggnog
  • Essence Metal Glam 04 Gold Digger
  • MdU 32 Reddish
  • EverGlaze top coat
  • Harunouta 春の歌-L028 paletta




A palettát az alábbi linken rendelhetitek meg, ha megtetszett 2,59$-ért:

Használjátok a MYB10 kódot is a 10%-os kedvezményért!





Hogy tetszik?

Minden jót!

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szuper manikűr lett :) És ez a Cupcake lakk 😍

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! (-: És élőben még szebb is a lakk! (-:

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...