Oldalak

2017. április 8., szombat

piCure pOlish


Sziasztok!

Nemrég készítettem egy Picture Polish manikűrt. Akik Instagramon követnek, már láthatták, de gondoltam, azért ide is kiteszem.

A két középső ujjamra egy gradient készült, ami sajnos nem lett túl látványos. Az Attitude, Meow és Hope lakkok felhasználásával...... A mintákat fehér akrillal készítettem, nem is tudom milyen indíttatásból kézzel, hiszen ebben sosem voltam jó...... Nagy sajnálatomra a macskás palettám a héten érkezett meg, ilyen az én szerencsém a postával...... Viszont, lesz majd bejegyzés a cuki mintákkal!

Az indie lakkmárkák közül nagyon magy kedvencem a piCture pOlish! És ha jól emlékszem, ettől a márkától volt az első ilyen lakkom is, bár nem esküdnék meg rá.....

No de, lássunk még néhány képet:













Felhasznált termékek:
  • OPI Start-to-Finish
  • Picture Polish Meow
  • Picture Polish Hope
  • Picture Polish Attitude
  • Moyra Shiny UV Coat
  • EverGlaze top coat


Én azért szerettem viselni...... Elfogadható azért..?

Minden jót!

4 megjegyzés:

  1. nagyon szép mani, nekem inkább galaxisos alap, a gradienttel főleg! <3 :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! (-: Háát.. Nekem eszembe sem jutott, pedig így megnézve tényleg! (-:

      Törlés
  2. Nagyon szuper manikűr lett :) Nekem is az egyik kedvenc márkám, igaz nincs még sok lakkom a márkától, de azért lassan de gyűlnek azért :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! (-: Hát, igen, ama ritka alkalom, mikor kézzel festek valamit, nem igazán voltam elégedett. :D Hát... Azóta nekem sem lett olyan sok darabom tőlük, de szerintem még mindig az egyik legjobb márka. (-:

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...