Oldalak

2017. július 21., péntek

Missed Call


Sziasztok!


Nemrégiben mikor nézelődtem az Instagramon, megakadt a szemem egy képen, úgy tűnt egyszerű elkészíteni a rajta látott manikűrt, aztán mikor készítettem rájöttem, hogy tévedtem..... Ezt a manikűrt szerettem volna másolni nem pont ugyanazokkal a színekkel, hát az enyém nem lett túl szép, ráadásul még a fedőlakk is sikeresen összehúzta a lakkot, de én mégis szívesen viseltem napokig. A szürkés lakkot így egészen nyáriassá lehetett varázsolni.












Felhasznált termékek:
  • OPI Start-to-Finish
  • ILNP Missed Calls
  • MdU 11 Yellow
  • MdU 10 Pink
  • MdU 32 Reddish
  • MdU 49 Lavander
  • Sech Vive top coat
  • Bundle Monster + Sloteazzy BM-XL210 paletta

Milyen??

Minden jót!

1 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...