Oldalak

2017. július 6., csütörtök

Sellő és Free



Sziasztok!



Ismét egy teszttel érkezem, egy Born Pretty nyomdalemezével. És, a PP Free lakk is most debütált nálam, mióta megjelent készültem megrendelni, és most jött ez össze!

De nézzük először is a lemezt!

A csomagolása egy kicsit változott. Aki szokott tőlük rendelni tudja, hogy a lemezek és a papírtok mindig külön érkezik. Most kicsit változtattak, mert a lemez benne van a tokban, és az le is van zárva egy kis öntapadós címkével. Nagy jeletősége nincs ennek, inkább csak érdekességként említettem meg.





A szokásos kék fólia:



És maga a nyomdapaletta:



Egy egyszereű manikűrt alkottam vele, a lemez a tőlök már megszokott jó minőség, kifogástalanul működött most is!










Nagyon szép ez a lakk!



Felhasznált termékek:
  • Sally Hansen Complete Care 7-in-1
  • Picture Polish Free
  • Essence I ♥ Trends 35 Rock My Soul
  • Essence Metal Glam 04 Gold digger
  • Seche Vive top coat
  • Born Pretty BP-135 paletta





A nyomdalemezt az alábbi linken rendelheted meg, ha megteszett:
http://www.bornprettystore.com/born-pretty-round-stamping-plate-mermaid-feather-fish-star-manicure-nail-image-plate-p-39708.html

Használd a MYB10 kódot a 10%-os kedvezményért!





Hogy tetszett?

Minden jót!

4 megjegyzés:

  1. Tökre jó, hogy végül mindenki számára elérhető lett a Free. Egyik legszebb PP szerintem, rajtad is nagyon áll :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszöönm szépen! (-: Igen, tényleg kár lett volna kihagyni, nagyon megérte!! (-:

      Törlés
  2. Nekem is egyik kedvenc lakkokóm a free, elég sokszor használtam mióta megvan, jó lett a manikűr is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! (-: Tényleg nagyon szép lakk, nemrég viseltem is. (-:

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...