Oldalak

2017. november 15., szerda

Comic


Sziasztok!


Ideje rátérnem a következő tesztalanyra, amit a Born Pretty tesztcsomagomba választottam. Ez pedig a BP-L062 paletta. Kedvelem ezeket a képregényes mintákat, és megakadt a szemem ezen a lemezen. Azt hiszem, ezek a minták színesben mutatnak a legjobban, főleg a nagyobbak. Így aztán stamping decalst készítettem a bal kezemre. Sajnos van amelyik minta túl nagy, azért a hüvelykujjamra is megkíséreltem készíteni egy mintát.
A jobb kezemen pedig csak simán nyomdáztam, azért szerintem így is jól mutat, főleg ezek a részletesebb minták. Trend It Up fedőlakkot használtam, mely sajnos egy kicsit elkente a mintát.....

A patetta viszont tökéletes, mindenkinek ajánlani tudom, aki kedveli az ilyen mintákat. Minősége a megszokott, semmiféle panaszt nem lehet rá emelni!


















A palettát az alábbi linken rendelheted meg, ha megtetszett:

Ne felejtsd el használni a MYB10 kódot a 10%-os kedvezményért!





Hogy tetszik?

Minden jót!

2 megjegyzés:

  1. Én is kértem ezt a lemezt, kíváncsi leszek mit hozok vele össze :) A manikűröd vidám, nagyon tetszenek a színek, amiket választottál :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! (-: Hát igen, annyira nem is volt könnyű, de szerettem ezt a manikűrt. (-:

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...