Oldalak

2017. november 28., kedd

ManiCute - Forró tea


Sziasztok!



Kicsit megkésve hozom erről a fordulóról a posztot. Tegnap a manikűrt ugyan elkészítettem, de a poszt írása már mára maradt.

Érdekes a téma, és számomra kellemes is a tárgya, mert én nagyon szeretek teázni. Nyáron is szoktam inni minden nap, ha máskor nem, a reggelimhez. Álatlában valamilyen zöld teát, újabban gyömbérrel ízesítem. 

A manikűrt nem bonyolítottam túl. Sajnos nem voltam túl jól, így a végén kicsit megúszósra sikeredett. Próbáltam meleg színeket keresni, sajnos olyan borostyános árnyalatom nincs, mint a kezdőképen. Előbb a jobb kezem készült, eredetileg szürkével szerettem volna a kannát, de nem érvényesült a piroson, így dupla nyomda lett, és a gyűrűs taupe-ba hajló nude árnyalaton sem igazán mutatott a piros. Sajnos. A bal kezemen így egészen más lett, de mindkét gyűrűsre rákívánkozott a PP Holiday fedőlakk.














Felhasznált termékek:
  • L'Oréal Fortifying Base Coat
  • Cupcake Polish Apple-y ever After
  • L'Oréal 664 Greige Amoureux
  • MdU 32 Reddish
  • MdU 34 Dark Gray
  • MdU 43 Papyrus
  • Picture Polish holiday
  • Born Pretty Smudge top coat
  • Hatunouta 春の歌-L028 paletta
  • Born Pretty BPL-023 paletta

Hogy tetszik?

Nézzétek meg a többiek alkotását is!


Minden jót!

2 megjegyzés:

  1. Én nem vagyok egy nagy teázós, így nálam ez a téma ki is maradt, nagyon szép ez a cupcake lakk, a manikűr is szép lett :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! (-: Én ebben a nagyon nagy melegben is teázom. :D Persze ilyenkor nem forrón. :D

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...