Oldalak

2019. augusztus 26., hétfő

Körömlakk színek kihívás - Korall


Sziasztok!


Ismét újabb témához, azaz színhez értünk Akane körömkihívásában, és ez nem más, mint a korall. Egy ilyen kihívássorozatnak kell lennie ahhoz, hogy rájöjjek, milyen egyhangú a körömlakk-gyűjteményem! Hiszen korall színű lakkokban sem bővelkedem. Azért nagy nehezen előkerítettem egyet, az Oriflame Red Sky színét. Lehetett volna világosabb is, ez sem az az igazi korall, de azért kiegyeztem vele.

A gyűrűsujjamra az Essence Fun Fair 02 Be My Marshfellow lakkot kentem, a jobb kezemen a középsőre is. Erre nyomdáztam a MdU 32 Reddish színével, a bal kezem középső ujjára pedig a MdU 10 Pink színnel. Sajnos, megszokásból vízbázisú fedőlakkot kentem rá, és az Essence lakkot teljesen elszínezte.... Mert ennek eredetileg olyan színe volt, mint a pink MdU lakknak.. És meglepő módon a körmömet is nikotinsárgára fogta...... A mintákhoz a Moyra Florality 3 lemezt használtam.






Jobb kezemre kicsit másabb variáció került:


Milyen lett?

Nézzétek meg a többiek munkáit is!



Minden jót!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...